{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blue Hors - Relax Amino
  • #1   24. apr 2015 Jeg red en lille ''vild'' dame engang, havde prøvet alt så købte min mor dette produkt og syntes faktisk det havde en gode effekt på hende smiley

  • #2   24. apr 2015 Vi brugte det til min gamle part der døjede med stresskolik ved stævner, det hjalp super!

  • steffen j
    steffen j Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Svar: 8
    #4   24. apr 2015 det virker super godt på hestene og der er en pasta med relax amino inden trænning/stævner osv som også er super fin

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #5   24. apr 2015 Undskyld mit sidespring, men er det virkelig lovligt til stævner smiley

  • #6   24. apr 2015 Brugte det til min hest en periode i kombination med noget foder ligeledes til varme heste, fordi min er ekstremt varm og sensitiv. Jeg må indrømme at jeg ikke synes det havde nogen særlig effekt, når jeg tænker tilbage på det. Det er ihvertfald ikke noget som jeg ville bruge penge på igen.

  • steffen j
    steffen j Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Svar: 8
    #8   25. apr 2015 smut.. relax Amino virker nødvendigvis ikke på alle heste da virkelig stressede og varme heste kan frigive stoffer i kroppen som eks. adrenalin det kan selv få dem til og vågne fra en bedøvelse så der er undtagelser men det virker på de fleste smiley

  • #9   25. apr 2015 jeg har prøvet det en gang. Det virkede overhovedet ikke. men igen heste er forskellige

  • #10   25. apr 2015 Steffen: der bliver spurgt om erfaringer, og bare fordi jeg ikke har den samme erfaring som flertallet, kan jeg vel godt svare alligevel smiley

    Min hest er ikke stresset, hun er varm. Var hun stresset så jeg da slet ingen ide i at prøve sådan noget. Har man en stresset hest fjerner man vel først og fremmest stress faktoren.


  • #11   25. apr 2015 Min hest stresser /hidser sig op til stævner . Dette produkt havde absolut ingen virkning på min hest !:) det er vidst bare ren magnesium , så kan man ligeså godt give den det i stedet smiley

    Pavo nerve control og Think calm, virker til gengæld super på min hest smiley og de må også gerne bruges til stævner


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #12   25. apr 2015 Rikke b: utroligt at et beroligende middel er ok på stævnepladserne.

  • #14   25. apr 2015
    Jeg var lidt nysgerrig og kiggede derfor på indholdet.

    " L Tryptophan (3.4.1): 120.000 mg
    Vitamin E: 20.000 mg
    Vitamin B1: 3.000 mg "

    Der er hverken magnesium eller zink i, som nervøse og vågne heste kan være i mangel af ( også derfor det kun virker hvis hesten er i mangel ).
    Men til gengæld er der L Tryptophan, som åbenbart er noget man bruger i alternativ sovemedicin..

    http://www.drugs.com/mtm/l-tryptophan.html

    Spøjst at det er tilladt.


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #15   25. apr 2015 krikken: det lyder enormt mærkeligt.

    især fordi at det kan Være præstations fremmede på netvøse/stressede heste hvis de slapper mere at på det..


  • #16   26. apr 2015 Jeg brugte det som pasta, på min den gamle, hun er en frisk dame.
    Det virkede ærligtalt lidt for godt, for hun var ved at falde i søvn.
    Og havde aldrig troet, at der på hende kritik sku stå "mangler energi" men her virkede det.



Kommentér på:
Blue Hors - Relax Amino

Annonce