{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.286 visninger | Oprettet:

Astrid B
Astrid B
Tilmeldt:
12. aug 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 13

Min hest vil ikke med ind fra fold {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Jeg har den dejligste hoppe på 14 år. Før jeg fik hende blev hun vanrøgtet, og det har selvfølgelig sat sine spor.
Mit største problem er at hun nogle dage simpelthen ikke er til at lokke med ind fra fold. Nogle dage kommer hun glad når jeg kalder, andre dage går der en time før jeg får fat på hende.

Jeg syntes selv jeg har prøvet alt;
At rose når hun kommer.
Ignorere hende på folden.
At få hende fanget, stå og nusse og spise æbler og så gå igen.
Intet hjælper.

Hun står på jordfold, da hendes mave spasser fuldstændig ved for meget græs, sammen med en anden hest, en vallak.

Håber i har råd! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hest vil ikke med ind fra fold
  • #1   6. jul 2015 Er hun meget tæt med vallakken?
    Vi har også en der ikke vil ind, men tager vi de andre heste kommer han med smiley Måske det virker for dig smiley


  • Astrid B
    Astrid B Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 13
    #2   6. jul 2015 Vi prøver også nogen gange at tage ham ind først, det hjælper bare ikke.
    Hun er ikke for glad for at han kommer for tæt på, så bliver ørene lagt tilbage med det samme, han er til gengæld rigtig glad for hende smiley smiley


  • #3   6. jul 2015 Min gamle pony var fuldstændig på samme måde og nogle gange værre hun kunne godt finde på at sparke eller vise tænder, vi blev os nødt til at tage de andre heste ind for at fange hende hun var så "sød" nok til at komme derefter, vi kæmpede med det i alt den tid jeg havde hende, så jeg har ikke noget godt råd. prøvede også alt det du har prøvet og hjalp lige så godt som det fu skriver

  • #4   6. jul 2015 Jeg havde engang et muldyr der gjorde det samme..
    Eller det var min mors. Den kunne kun li min mor..
    Så en dag min far skulle tage hestene ind gad den ikke at komme.. Så lod han den stå ude hele natten og efter det kom den hvergang smiley


Kommentér på:
Min hest vil ikke med ind fra fold

Annonce