{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
425 visninger | Oprettet:

arbejde fra jorden med 2 linjer? {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley
Efter et langt sygdomsforløb har min pruhest endelig fået grønt lys for genoptræning! smiley
Jeg får et genoptræningsprogram af dyrlægen, men hun snakkede om noget arbejde hvor man havde 2 linjer, hvor man var på jorden og dernede fra bedre kunne arbejde hesten ned og lang? (synes jeg hun snakkede om..) så det kunne bruges til at genoptræne hesten?

Er der nogle som kender denne metode, hvis i kan genkeden det ud fra min ikke så gode beskrivelse :D. Hvis den genkendes er der så nogle som kan forklare den eller nogen som kender en video, hvor man kan se mere om metoden?

NB: Da man kan høre jeg ikke selv kender den, så er dette ikke spurgt for at jeg flyver ud og prøver selv, jeg søger bare information, så jeg måske kunne få en ide om det er noget jeg vil prøve, for hvis jeg beslutter for at jeg vil prøve det, så spørger jeg nogle af mine hestekyndige veninder om de kunne hjælpe mig. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  arbejde fra jorden med 2 linjer?
  • #1   28. jul 2015 På engelsk hedder det Long Reining - du kan se mange forskellige metoder at gøre det på på youtube, mange af dem gør nok mere skade end gavn. Fandt en introduktions video til et sted en veninde arbejdede i 2 år - der er virkelig styr på sagerne her og det bliver gjort ordentligt og korrekt. Her kan du lige få en ide om, hvad det går ud på, det starter godt 30 sek inde i videon smiley Held og lykke. https://www.youtube.com/watch?v=9v1QVTJkLRE

  • #2   28. jul 2015 Mange tak og super fed video smiley Jeg prøvede selv at søge, men når man ikke ved hvad det hedder er det lidt svært smiley Igen mange tak smiley

Kommentér på:
arbejde fra jorden med 2 linjer?

Annonce