{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

omskole frieser hingst {{forumTopicSubject}}

hej jeg står med en frieser hingst, der er ret hingstet han er 8 år gammel og 160 høj, han er tilredet som 3 års. og ikke redet siden, har bare gået som avls hingst. vil starte fra bunden med longe træning og simple kommandoer, og måske noget horsemanship, har i nogle gode råd? jeg har tilredet mange heste og hingste også. men kunne være fedt at høre jeres råd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  omskole frieser hingst
  • #2   28. jul 2015 Jeg ville starte med at overveje hvorvidt den skal holdes som hingst eller ej - især når den er meget hingstet.

    Jeg vil starte med almindelig opdragelse, frem, til siden og bak, derefter begynde med longearbejdet.


  • #3   28. jul 2015 jeg syntes du skulle overveje proff hjælp har lige tjekket din profil og syntes ikke det ser ud til du har erfaring nok ..
    det kan hurtigt gå galt med en hingst


  • #4   28. jul 2015 jeg bruger ikke den her side meget, så føler ikke at i kan bedømme min erfaring på den måde, jeg har redet i 14 år, og er blevet smidt op på de mest misforstået heste. jeg bliver nød til at starte hans træning før han kan blive vallak. af personlige grunde. jeg har ikke brug for undervisning eller hjælp, ville bare høre jeres ideer, syntes det er forkert at hver gang jeg skriver noget i et forum, at det så ramler med lort fra alle jer herinde.....

  • #5   29. jul 2015 Jo mere man tror man ved, jo mindre ved man. Jo mere man ved, desto mere bliver du klar over hvor meget du ikke ved.
    Det kommer til at give mening for dig om nogle år smiley

    Du spørger om råd - Folk kommer med de råd de mener du bør få. Og jeg er ikke uenig.
    Noget hjælp vil være at foretrække. Hvis du spørger om råd må det være fordi du ikke er helt 100% sikker på hvad du vil eller skal, og så er det i mine øjne ikke fair overfor hesten at du kaster dig ud i noget der er en for stor mundfuld. Jeg havde også redet en masse forskelligt og blevet smidt op på de heste andre ikke ville ride da jeg var 16, men det var ikke ensbetydende med at jeg burde give mig i kast med hvad som helst.


Kommentér på:
omskole frieser hingst

Annonce