{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spanske skridt
  • #2   3. aug 2015 Syns bare der er så mange, så tænkte hvis folk havde nogen de kunne anbefale.

  • #3   3. aug 2015 Jeg tapper blot bagpå nederste halvdel af forbenet (det ben hesten har mindst vægt på) med pisken, blot som irritation, og fjerner presset så snart hesten tipper forhoven, løfter benet eller lignende smiley
    Dog er der nogen heste hvor de er fuldkommen ligeglade, så der skal man nok igang med godbidderne smiley


  • #4   3. aug 2015 Min er fuldstændig ligeglad med berøring på benene. Så der løftede jeg bare benene frem som når smeden var der og skal file hovkanten. Og så godbid. Sætter benet igen og gør det samme forfra. Han forstod rimelig hurtigt at han skulle holde benet fremme og oppe for at få godbid. Derefter begyndte jeg at indøve det ved berøring og kommando. Går jeg spanske skridt, gør han sidst bedste for også at gøre det. Vi øver stadig med at benene skal højere op, op og få berøring af pisken og så godbid, og så 'hæver' jeg pisken lidt højere op hver gang før der er godbid. Min forstår det uden problemer. I starten troede han bare benet skulle frem for at få godbid (ligesom når han tager et skridt), men det gav jo ingen godbid smiley

Kommentér på:
Spanske skridt

Annonce