{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
344 visninger | Oprettet:

Nogle forslag til stutterier, stalde mm. at arbejde/ride ved (2016) {{forumTopicSubject}}

til næste sommer 2016 er jeg færdig med min HF, og vil derfor gerne ud og koncentere mig om ridningen i et års tid. Så nu er jeg begyndt at lede efter sted at være hvor jeg kan være.
Jeg vil gerne være i en dressurstald, hvor man kan få mulighed for at ride. Så hvis der er nogle af jer som har gode erfaringer med et sted, så må I endelig skrive smiley


Kommentarer på:  Nogle forslag til stutterier, stalde mm. at arbejde/ride ved (2016)
  • #1   3. aug 2015 Katrinelund

  • #2   3. aug 2015 Har ingen erfaring som sådan, men stutteri Risdal - min hest kommer selv derfra smiley Skal lige siges at det er et fjordheste stutteri...

  • #3   4. aug 2015 Stutteri schnell / Oudal horses som ligger ved Thorsø nær Hammel. Har gode dressurheste af primært hanoveransk afstamning, og Mia Oudal har også en del heste i tilridning/ridning.

    De plejer gerne at ville have staldpiger, som kan ride la+ i dressur.
    Man lærer en masse, da der både er ungheste, føl og avlshopper, klargøring til kåring ect.

    Mia Oudal har en præsentation her på HG, samt en hjemmeside Oudal horses, og stutteri schnell har også en hjemmeside.

    Mvh Charlotte


  • #4   4. aug 2015 Dennis Holst Dressage.
    Det er godt nok en salgsstald men der rides dressur på højt niveau.
    Meget imødekommende personer! Også dem der har hest opstaldet er super flinke og tager imod en med åbne arme. Dennis er en fornuftig og rolig mand. Det er er godt sted.


Kommentér på:
Nogle forslag til stutterier, stalde mm. at arbejde/ride ved (2016)

Annonce