{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
562 visninger | Oprettet:

HJÆLP TIL PRAKTIKPLADS I JYLLAND {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley
Jeg er en meget heste glad pige der kommer fra Samsø, som nu har fået muligheden for at komme i praktik i uge 46 2015.
Jeg syntes at det kunne være spændene at komme ind i en konkurrence stald og være, nogle muligheder for det?
Skal helst ligge i midtjylland, men hvis der ingen mulighed er for det, kan andre steder i Jylland også overtales til.
Jeg har nogle spørgsmål som jeg håber at I kan svare på;
- Hvad laver man sådanne nogle 5 dage i en konkurrence stald?
- Rider man?
- Bor man hos dem?
- Til hvilke typiske tidspunkter skal man være der?
- Er der mulighed for at få sin egen pony med?
- Koster det penge? Og hvor meget?
- Skal man have ridebukser, hjelm og støvler med?
- Hvad med mad?

GERNE LINKS smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP TIL PRAKTIKPLADS I JYLLAND
  • #1   26. aug 2015 Jeg var i 9. klasse i praktik hos en berider, tror jeg han var. Henrik Høper - ham, der er Danmarks bedste enspænderkusk.
    Vi boede der ikke, fik ingenting, red ikke, men arbejdede fra 7-18.
    Vi skulle feje, muge, fodre, strø, ordne heste, lukke dem på fold, hente dem igen, feje, trække hestene varme, sadle op, feje, ....

    Ikke helt en konkurrencestald - og dog, vi håndterede da Henriks konkurrencehingst Safir...


  • #3   26. aug 2015 hvad med helgstrand i nordjylland? er ret sikker på du kan bo på stedet i den uge. de er rigtig søde og flinke der

  • #4   26. aug 2015 Jeg var på Sjælland hos et spansk stutteri.
    Jeg boede hos dem fra Søndag til Fredag, i en form af kampingvogn. Der havde jeg egen seng, køkken og badeværelse.

    -Dog spiste jeg hos familien alle dage sammen med dem, og var der når jeg magtede. Det andet var et sted, de havde hvor jeg kunne være mig selv.

    -Jeg morgen fodrede, samt ordnede stald sammen med ejeren. Derefter fik vi middagsmad. Så havde jeg 1-2 timer fri, også red/trænede vi alle hestene. Jeg modtog cirka 1 undervisningstime om dagen.

    -Om aftenen måtte jeg selv tage stilling til om jeg ville hjælpe med at aften fodre. smiley



  • #5   26. aug 2015 Dolly: Har du evt et link?
    Lene: Hvad rider man når man er på et spansk stutteri? Og hvor meget kostede det? Evt link, eller navn på stutteriet? smiley


  • #6   26. aug 2015 går ind på google søg efter andreas helgstrand, og så skrive en besked til dem..

    det var sådan jeg i sin tid kom op til ham


  • #7   26. aug 2015 Stutteri Korsmosegaard, jeg red normal dressur samt trænede fra jorden med de unge.

    Jeg gav intet for at være der.


Kommentér på:
HJÆLP TIL PRAKTIKPLADS I JYLLAND

Annonce