{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilridning - Pris?
  • #1   7. okt 2015 Prof (altså uddannede beridere går jeg ud fra du tænker på) er jeg ikke sikker på, men kender tre der tager heste i ridning, og det ligger mellem 3500kr - 5000kr i måneden plus moms.

  • #2   7. okt 2015 Er det for selve tilridningen eller inkl opstaldning? smiley

  • #3   7. okt 2015 Forskelligt.:-)

  • #4   7. okt 2015 Jeg tager 3500 kr om måned incl opstaldning hvor der høre strøelse, wrap og gårdens foder med i.

    Alt andet er på ejers regning smiley


  • #5   8. okt 2015 Ligger meget forskelligt af de professionelle smiley

    Sidste jeg red en til, fik jeg 500-700 kr pr måned, men cyklede så også ud og red til, hvor ejerne var med hele vejen.


  • #6   8. okt 2015 Min berider tager 6000kr med moms for at ha en hest i tilridning i 1 mrd

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #7   8. okt 2015 der er også flere af de helt dygtige ryttere som tager op mod 12.000 smiley

    en normal person bør ikke tage mere end Max 500


  • #8   8. okt 2015 Ham der holder til i nærheden af mig tager 8.500 inkl. Opstaldning.

  • #9   8. okt 2015 Det er meget forskelligt, jeg tager eksempel 150,- pr. gang hvis jeg skal køre ud og 2500,- pr. måned incl. opstaldning og stråfoder, men eksklusiv foder smiley

  • #11   8. okt 2015 jeg tager selv 3500kr incl opstaldning. de fleste berider tager imellem. 6-10000 kr pr mdr.

  • #12   8. okt 2015 De prof jeg ved af, har det været 4000-5000 kr + evt. Opstaldning.
    Normal person svinger jo meget efter erfaring.


  • #13   8. okt 2015 ATM: Argh, den er jeg ikke helt med på. Jeg vil langt hellere sende min hest i ridning hos en DYGTIG ''normal rytter'', som du beskriver det, end jeg vil hos en berider. En ''normal'' rytter kan være ligeså god som en berider, endda dygtigere. Og jeg synes bestemt godt at de må tage over 500 kr.

  • #14   8. okt 2015 ATM

    Ja 500 kr pr gang vel..
    Der er vel ikke nogle som gider eller burde sætte liv og lemmer på spil, for sølle 500 kr?


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #15   8. okt 2015 sandra: ved ikke hvad du snakker om smiley

    en normal person er en som dig, mig, ja normale hobby ryttere.


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #16   8. okt 2015 CRTS: sætte livet på spil ligefrem?

  • #17   8. okt 2015 AMT: Vær sød at bland mig udenom det du betegner som hobbyryttere, da du ikke ved noget som helst om mig og min ridning.

    Og ''normale hobbyryttere'', kan stadigvæk være utrolig dygtige - jeg har kendt flere, som jeg hellere har ville smide min hest i ridning hos, end nogen berider eller hvad man ellers kalder det. Mange af de berider jeg har set kommer ALDRIG i nærheden af min hest, sådan en omgang elendig ridning ønsker jeg ikke hun skal være en del af. Og nej, jeg siger ikke at alle beridere er sådan, men de jeg har set er.


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #18   8. okt 2015 sandra: du behøver ikke være på tværs, du ved vidst udemærket godt hvad jeg mener smiley

  • #19   8. okt 2015 ATM: Må jeg være fri, du har da vist fået det forkerte ben ud af sengen. JA jeg ved hvad du mener og NEJ jeg er ikke enig. Længere er den ikke, jeg forsøger blot at forklare hvad jeg mener.

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #20   8. okt 2015 sandra: næh, det har jeg ikke smiley

  • #21   8. okt 2015 Jøsses, jamen god dag til dig.

  • #22   8. okt 2015 Stop jeres bullshit og tag venligst jeres diskussion i en privat samtale! Denne tråd er oprettet i håb om at få nogle fornuftige svar på hvad folk tager for tilridning smiley Tak

  • #23   8. okt 2015 Thomas uhler tager 5300kr pr. mnd for: Fuld ridning inkl. opstaldning, foldordning, fodring 3 x dagl, hestewrap 3 x dagl

  • #24   8. okt 2015 Jeg tager 1800 ink. Hø, vand, strøm, pasning og træning smiley

  • #25   8. okt 2015 De jeg kender der er uddannet tager 3000kr for ridning 3x ugentlig og 5000kr 6x ugentlig ekskl opstaldning. Opstaldning inkl stedets foder osv. ligger på Ca 3000kr.
    Jeg ville dog aldrig bruge de og valgte at tilride min egen med underviser på sidelinjen smiley

    Mvh TT


  • #26   11. nov 2015 Jeg tager omkring 3000-3500 kr. pr måned.
    Jeg har ingen officiel uddanelse med heste. Dog har jeg 17 års eafering med mig, og flere års eafering med tilridninger, og/eller problemheste og adfærdsændring smiley
    Jeg bruger frit horsemanship, og starter hesten op bidløst. Den vil følgende blive tilvænnet det udstyr ejer ville ønske smiley
    I prisen medfølger: wrap, vitaminer og strøelse. Alt andet er på ejers regning
    Hesten står i en privat stald med meget store folde, og store bokse. Der vil maks være 4 andre heste på grunden smiley


  • #27   11. nov 2015 Mine to blev tilredet på et stutteri, hvor de tilbyder tilridning for 5000 kr/mdr alt incl. - det var for 4 år siden.

    Det var et sted jeg kom og red på min gamle ridehest, lå 5 min fra min bopæl, og hvor de altid selv tilred deres egne ungheste hvert forår. Så jeg kendte dem, og de mig smiley Der ud over var det et sted, hvor jeg ville fortsætte med at ride efterfølgende, så det var nemt at vænne hestene til ridehallen/stalden før tilridning. Og de var trygge ved det efter tilridningen også.

    Det bedste jeg gjorde var at lave en aftale med stedets ejer - de fik for to måneders tilridning. Med det samme de mente hesten var stabil nok til at jeg kunne tage over, så skulle jeg selv ride, mens der skulle være en tilstede i ridehallen imens.
    Den første hest var gående i alle tre gangarter efter 10 dage - og så red jeg med selskab resten af tiden. Det var både godt at kunne få lidt hjælp fx ved opsidning eller hvis det bøvlede lidt med anspring. Og der ud over var det meget trygt, at der var en i ridehallen "for min skyld", som jeg havde "betalt for/krav på" smiley
    Den anden var først "stabil" efter 1,5 måned - hvilket var forventet, en meget sensitiv hest smiley

    For mig er det lige så vigtig ved tilridning, at stedet er vant til at håndtere tilridningsheste, at de er flere om at arbejde med dem, at de behandler dem godt med fold, hø ect, samt at de rider på min måde smiley Og jeg behøver ikke at have en proff på ryggen af en unghest - en staldpige med "let mås" og god balance må fint være første mand på ryggen. Ridningen bliver først lagt i hesten senere, de første par omgang er "ligegyldige" på det punkt.

    Jeg ville nødig sende min hest langt væk, så heller tæt på, så man kan følge med - hør i lokalområdet om nogen kender "en god lokal"

    Mvh Charlotte


  • #28   15. jan 2018 jeg har rigtig god erfaring med mange forskellige og vanskelige heste og har redet og trænet unge heste i snart 7 år. Jeg er begyndt til tilbyde min hjælp med tilridning eller problemløsning. men jeg er så usikker på hvad jeg skal tage for det.

    jeg er kun blevet spurgt om tilridning indtil videre, men jeg tænker lidt at ligge en fast pris for pr gang, fx 80 kr, + 2 kr pr km. så er turen betalt og fast pris pr gang.

    så regner jeg det ud pr uge, og aftaler hvor mange gange ejer synes man skal komme og træne.
    de fleste siger 3 gang pr uge. og hende jeg regner pris for nu har jeg 15 km til.
    så får jeg det til 330 kr pr uge, og 1300 (rundt regnet) pr 4 uger. hvilket jeg er meget i tvivl om er meget eller lidt. og kan ikke helt bestemme mig. Jeg har dog sagt at pris et til at snakke om efter hver hests behov og hvad ejer vil gå med til men tilbyder de prier jeg har regnet ud nu og så se hvilket respons jeg får.
    hvis nogen har nogle ideer vil jeg MEGET gerne høre smiley


Kommentér på:
Tilridning - Pris?

Annonce