{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
316 visninger | Oprettet:

Hjælp {{forumTopicSubject}}

Hejsa hg. Jeg rider her i ferien en lille pony der hedder Surprice. Hun går rideskole til hverdag, hvor hun smider alle begynderne af. Jeg har fået sat hende på plads, så hun bukker heldigvis ikke med mig mere. Jeg har ligeså stille fået hende til at gå bedere og bedere til biddet og nu går hun helt stabilt i både skridt, trav og i søndags også i galop. I søndags kunne jeg lave øgninger i trav, hvor hun gik rigtig fint! Jeg lavede også schenkelvigninger hvor hun også var sød smiley Øvede også få skridt kontra galop, hvor det gik rigtig godt!
Men så her i går da jeg red hende, gik det virkelig dårligt. Det var næsten som at starte forfra med hende igen. Hun gik rigtig fint i skridten og da jeg varmede op i trav, men ligeså snart jeg begyndte at lave nedsidning, flippede hun nærmest sådan helt ud, hvor hun i hvert hjørne troede hun at hun skulle i galop, og så tager hun bare hovedet op næsten helt vandret, og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre når hun gør det? Hun låser totalt i munden. Håber i har nogle råd til hvad jeg kan gøre smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp
Kommentér på:
Hjælp

Annonce