{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hest klaprer med tænderne?
  • #1   30. maj 2016 Når hesten klaprer tænder er det fordi den har ubehag.

  • #2   30. maj 2016 Min gnasker helt vildt i bidet når hun koncentrere sig helt vildt, eller er meget tændt.
    Hesten får jævnligt tandlæge og er tjekket, og det er kun når jeg evt. træner noget nyt med hende som hun skal lære, at hun gør det. Simpelthen fordi hun syntes det er svært, og det er hendes måde at komme ud med "frustrationerne" på (:


  • Line M
    Line M Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 114
    #4   30. maj 2016 Min hests foldmakker gør det også, bare når den skridter afsted løs i grime, og af og til også under ridning. Jeg opfatter det som om, at den slapper så meget af i kæben, at det siger en klaprelyd i takt med dens skridt. Den virker ikke stresset i hvert fald, når den gør det.

  • #5   30. maj 2016
    Min oplevelse er, at det ofte kommer af en hest man har for meget fat i - især fordi jeg aldrig har set det på en hest der skridtes varm for helt løse tøjler.
    Men derimod fx i samlet trav.


  • #7   2. jun 2016 Tusind tak for svar alle sammen, han går som elevhest og da han er en stor og stærk hest tror jeg nemt han kan føle at han blive holdt for meget i, det gør jeg også selv nogle gange da han er en hest der løber lidt, men de gange han klaprer mer tænderne er det løsgørende ridning hvor han slapper af, men det kunne sagtens være han ikke suger nok frem til biddet da vi har problemer med det - han bliver privathest 1 juli så Freya M vil prøve dine forslag og kigger lige på biddet smiley

Kommentér på:
Hest klaprer med tænderne?

Annonce