{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
561 visninger | Oprettet:

Ridebukser med grip. {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer virkelig at købe et par ridebukser med grip, men min veninde siger man sider meget fast i sadlen ( er van til fuldskind )
og jeg har part på en man skal drive ret meget på specielt i galop, så ville det være smartest at købe med fuld grip eller bare grip ved knæene? smiley

På forhånd tak. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridebukser med grip.
  • #1   4. jun 2017
    Jeg kan ikke ride uden fullgrip - kun med knægrip føler jeg at jeg kegler rundt i sadelen, det samme med skind.

    Men grip er også forskelligt, noget klistre mere end andet. Fx klistre grip med en masse små prikker ikke så meget som de bukser fra fx MGS horseware.


  • #2   5. jun 2017 Hvis der skal drives eller springes anbefaler jeg knægrip. Hvis den er en umuligus anbefaler jeg fuld. Jeg rider med begge dele nu, og jeg elsker at have lidt frihed ved rumpen nu når knæene sidder så godt fast i sadlen smiley
    Men det er jo smag og behag smiley


  • #3   5. jun 2017 jeg syntes helt klart at det er næmmest med knægrip. Jeg har også en hest der skal drives på, og syntes det er nemmere og følge hestens bevægelser sådan. back 2 back er klart at anbefale!:-D

Kommentér på:
Ridebukser med grip.

Annonce