{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tillidsøvelse
  • #1   17. sep 2017 Jeg mener ikke der er nogle specifikke "tillidsøvelser" der bygger et "godt bånd".

    Så det kommer helt an på hvad du mener, men jeg ville bare bruge god tid hos din part og lære ham at kende - oplev nogle forskellige miljøer, rid, træn fra jorden, hvad du ellers kan finde på af ting. I lærer hinanden at kende og du lærer hestens reaktioner, og det er på det grundlag jeg mener at et "godt bånd" opbygges.


  • #2   17. sep 2017 Ja okay, forstår hvad du mener. Tænkte bare om der også er nogle specifikke øvelser, man kan lave sammen med hesten smiley

  • #3   17. sep 2017 Ja det er der da - afstemt med ejer kan du: klikkertræne, det kan være helt basale øvelser, du kan navigere hesten gennem bomme, rid ud på tur, er den tryg ved pisken/poser/paraply/whatever, lær hesten at flytte sig for dig - eventuelt indparkering (kan også trænes med klikker), træn tingene på afstand.... osv osv... alle tænkelige øvelser, der gør jer trygge ved hinanden eller lægger et grundlag for senere træning fra ryggen smiley

  • #4   17. sep 2017 super, tusind tak smiley jeg vil prøve mig frem, da det er en hest der kræver meget tillid smiley

Kommentér på:
Tillidsøvelse

Annonce