{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Akademisk (inspireret) berider/træner på Fyn..
  • #1   21. sep 2017 Kan helt klart anbefale Anne Hansen som har heste træning - tilbage til hesten.. Det er hende jeg selv får undervisning af og kunne ikke finde en der var bedre smiley hun er dog ikke på M niveau, så ved ikke om hun kan bruges.. Men synes hun var værd at nævne smiley

  • #2   22. sep 2017
    Jeg gætter ikke på du finder nogle akademisk inspirerede der har startet minimum MB, da de der rider akademisk meget sjældent rider stævner.


  • #3   22. sep 2017 Krikken- Ja jeg er klar over den udfordring så derfor spurgte jeg her inde. Der er ting indenfor den akademiske jeg ikke bryder mig om, og ting indenfor den traditionelle. Jeg havde håbet der kom nogle gode bud alligevel på nogle højt uddannede mennesker med gode resultater smiley
    Vi har jo Heike Wilde men jeg Ved Ikke helt.. Har hørt nogle negative ting for år tilbage (husker ikke engang hvad det var) der gør at jeg ville høre efter andre smiley

    Mvh TT


  • #4   22. sep 2017 Kan du så bedre lide den anatomiske form for ridning?
    (i forhold til hvilke ting du ikke kan lide omkring den akademiske)
    I den anatomiske form er der ikke nogle bestemte ting i en bestemt rækkefølge, der handler det bare om at hesten skal gå korrekt og bruge ryggen osv.

    Ihvertfald kan jeg godt anbefale Sara Siobahn hun er super nørdet og sød :))


  • #5   22. sep 2017 Den eneste jeg kender er Louise Mølby men hun bor ikke på fyn. Hun blev nr 2 til DM i 2007 (som junior/ungrytter), men er siden vendt til Anatomisk Rigtig Ridning. Så vidt jeg ved, bor hun i Sønderjylland.
    Hun har en side på facebook, men der er du jo ikke på. Måske du kan få en til at kigge for dig: https://www.facebook.com/louisemoelby/


  • #6   22. sep 2017
    Heike Wilke har så vidt jeg ved uddannet heste til noget højere, men ikke startet stævner - hun er i hvert fald ikke og finde på Go.

    Laura Lambæk har startet noget M på sin, det er dog ikke akademisk - og for mig er der også foreskel på hvordan det man starter ser ud, det handler ikke kun om at have redet det men også om hvordan det ser ud og lige der er jeg ikke enig.

    Så det er nok en opgave der er op ad bakke. Jeg ville gerne bruge en underviser alla noget anatomisk ish - men jeg kan ikke finde nogen der har et brugbart niveau og brugbar ridning i forhold til det jeg selv vil og rider.


  • #7   22. sep 2017 Nu kender jeg ikke til underviser på Fyn, men vi har da flere dygtige beridere i mit område, der tager udgangspunkt i hestens formåen (fysiks-physisk). Og som ikke har travlt med at jagte resultater, men at få en glad og hamonisk equipage.

    Bare for at sige at du måske skal kigge lidt bredere smiley


  • #9   22. sep 2017 Trine- Hun er min underviser i dressur smiley jeg gik dog kold for et år siden da hun gav for mange opgaver på en gang (fokuspunkter) så jeg har holdt pause for at finde gælden og lysten igen smiley (har flere timer tilgode) men ja hun er dygtig! Hun ville være endnu dygtigere hvis hun delte opgaverne mere op!

    Mvh TT


  • Ida  L
    Ida L Tilmeldt:
    nov 2016

    Følger: 5 Emner: 12 Svar: 60
    #10   27. sep 2017 Bent Branderup har skrevet nogle bøger om akademisk ridning. Godt nok bor han ikke på Fyn, men jeg syndes at alle inden for ridesporten skulle læse hans bøger.
    Ellers hved jeg dsv ikke om der er nogle trænere i akademisk ridning på Fyn. Hvis du vil køre langt for det, ligger der et sted i Gilleleje på Sjælland. Det hedder Enggaarden og der kan man både få undervisning på hold og privat undervisning.



Kommentér på:
Akademisk (inspireret) berider/træner på Fyn..

Annonce