{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

Dårligt knæ {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen!

Jeg har et lille problem når jeg træner min hest.
Først og fremmest er han ikke tilredt og derfor foregår AL træning fra jorden af.
For 4 år siden, blev jeg opereret i mit knæ, pga. en meniskskade.
Mit knæ begyndte i sidste måned at sætte sig i spænd igen, og når det sker, kan jeg ikke rigtig gå, da jeg ikke kan strække mit knæ.
Det sker rigtig tit, når jeg træner versader fra jorden, da jeg netop går ved siden at min hest, og "krydser" benene. Problemet er at jeg nogle gange kun har trænet i 5 minutter, og så må jeg stoppe da mit knæ sætter sig i spænd.
Er der nogle der har erfaringer med knæskader og som har nogle ideer til hvordan man kan træne sin hest fra jorden og samtidig "skåne" knæet?

Håber I kan hjælpe, da vores træning er gået lidt i stå.

Mvh. Mette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårligt knæ
  • #1   23. nov 2017 Ja.
    Du snakker evt med egen læge først, og får en henvisning til fysioterapeut. (Fordelen er, at du kan spørge lægen om man skal tænke over hvad knæets problem er - er årsagen identificeret? jeg kan ikke gennemskue hvor sikker du er på hvad problemet er)
    Egen læge kender måske de perfekte knæ øvelser - og ellers ved han/hun hvilke af de lokale fysioterapeut klinikker, der er gode til knæ...

    Jeg er selv læge, og får af og til knopper af de råd der gives her om menneske helbred problemer. Folk glemmer at spørge sig selv om de ved nok til at stille en diagnose - der er sjældent nok information i beskrivelsen, og man bør alligevel ikke altid beskrive alle private detaljer på en ikke krypteret hjemmeside. Og korrekt behandling starter med korrekt diagnose.
    Af og til giver folk herinde velmente råd, som sikkert er fine til et helt andet problem (men kan være uhensigtsmæssige til andre problemer) , eller altid er virkningsløse....

    Venlig hilsen den trætte dame, hvis hund gøer af blæsevejret....
    Z zz


Kommentér på:
Dårligt knæ

Annonce