{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med Johannes Ågård Sørensen
  • #1   22. jan 2012 Jeg har kun hørt absolut dårligt, og jeg kender manger der har sagt det uafhængi af hinanden.
    jeg har dog selv kun set ham undervise, og ville aldrig give penge for det

    Lene


  • #2   7. apr 2012 Jeg er så en af dem, der kun har godt at sige om Johannes.
    Jeg og min datter har tidligere fået undervisning af Johannes. I forhold til min egen og min datters ridning, har der kun været positive oplevelser. Jo han er da af den "gamle" skole, hvor alt ikke er til debat. Men hans kvalifikationer, kan der i mine øjne IKKE stilles spørgsmålstegn ved.

    Mvh. Sussi



  • #3   9. apr 2012 Tina J: Jeg har ikke behov for at vide, hvilke uoverensstemmelser du har med Johannes. Det vil jo også kun være din version jeg i givet fald vil få, og jeg har det sådan, at man skal altid høre en sag fra to sider.

    Janni spurgte til erfaringer med Johannes, og det var MIN erfaring med Johannes jeg skrev om. Og min erfaring er, at han er en knaldhamrende dygtig underviser, og igen i mine øjne særdeles kompetent. Jeg selv og de i min omgangskreds der har fået undervisning af ham, har alle kun været tilfredse.

    Fortsat god dag.
    Sussi



  • #4   6. mar 2013 Han er nok den dygtigste af alle, jegf syntes personligt han er den bedste fordi han har fået mig en en dejlig pony til at porstå hvad dressur entelig er. han er fantastisk jeg red enn af mine veninners dejlige pony som hedder Calypso, og han hjalp mig utrolig meget han er FANTASTISK!!!!!!
    Jeg kan KUN anbefale ham!


  • #5   7. apr 2013 Han var i dag og prøve en hest jeg rider, som skal sælges og ærligtalt har jeg aldrig mødt så stor en nar i rideverdenen før.

  • #7   8. apr 2013 Han svinede hesten og ejeren til og synes det var svineri den ikke var bedre redet, hvilket han fik afvide i telefonen, men bare sagde at det var lige meget, så længe den havde den rigtige form, så kunne han selv forme den. Han så den ride tre runder også skred han. Jeg som blot er 17 år gammel brød helt sammen da han var gået, fordi jeg var så chokeret over hvor stor en nar man kan være. Så ubehøvlet en opførelse skal man lede længe efter.

  • #8   8. apr 2013 Min hest skal genoptrænet nu og står også et sted uden ridehus smiley

    Hvad tager han for det? Kommer fra højby sj


  • #10   10. apr 2013 Rider lige nu på LC-LB niveau

  • #14   10. apr 2013 Man kan godt sige på en pæn måde at man ikke bryder sig om hesten. Så jeg holder fast i han er en kæmpe nar, hvilket jeg har fået bekræftelse af flere herinde i PB på han er. Men vi har jo alle hver sin smag og det er jo fint, hvis i får noget godt ud af ham smiley

  • #16   11. apr 2013 Ja den måde han udtalte sig på, synes jeg er svinsk smiley Jeg har da også prøvet heste jeg ikke bryder mig om, men det siger jeg pænt uden at svine både hesten og rytteren til. Så ja, jeg synes han er en kæmpe nar. Jeg begyndte fandme og tude efter, fordi jeg var så chokeret over man kan opføre sig så ubehøvlet.

  • #17   11. apr 2013 Jeg mener selvfølgelig hesten og ejeren smiley

  • #19   11. apr 2013 Vi er dog kun 2 piger, hvilket jeg også nævnte for ham, så det var lige en overdrivelse smiley Men jeg var meget chokeret og det må han også meget gerne vide. Men det er også lige meget, vi har alle en forskellig smag og den hest her er heller ikke en hest jeg selv vil købe, men en jeg blot rider. Men jeg holder stadig på at man kan sige på en pæn måde at man ikke kan lide hesten og at man ikke skal stå og sige overlegen i telefonen at det er lige meget den er vild, fordi han bare former den selv, hvor han så går amok over det under fremvisningen smiley Det virkede ihvertfald meget voldsomt ude hos os, hvor alle er meget chokerede over hans opførsel.

  • #26   12. apr 2013 Jeg synes nu ikke det er pænt at skrive "Nej, nej, nej! Det er slet ikke må at gøre det på!" er pænt. Han kender ikke hesten og ved det derfor ikke. Den sidste kommentar jeg fik inden jeg gik ud af døren var også at jeg skulle putte et to-delt bid i munden på hesten. Men nej? Det er prøvet og hvad ved han om det når han ikke har siddet på hesten og har set den ride i 5 min.

  • #27   12. apr 2013 Men det lyder som om pigen der skriver at ikke alle hans metoder virker, kender til ham i forvejen.

  • #28   16. apr 2013 Hvis der er nogle der vil høre om Johannes kan i kontakte mig på mpsdiamond-dressage@hotmail.com eller på facebook; Aya Diamond
    jeg kan anbefale at i kontakter mig, da jeg har vigtig information.


  • #31   2. jan 2014 Jeg har erfaring med Johs og kender ham, både privat og som underviser, og kan på INGEN måder anbefale ham! Hold dig væk fra ham!

  • #33   2. jan 2014 Ved det godt smiley Men vil på det kraftigeste advare mod ham smiley

  • Sean Ryan B
    Sean Ryan B Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #35   27. mar 2014 Min erfaring med Johannes Ågård Sørensen er, at han er et røvhul.

    Han er fuldstændigt skruppelløs, når det drejer sig om at svine folk til uden at kunne dokumentere noget som helst.

    En helt igennem skidt fyr.


  • #36   17. aug 2014 manden er gået bort i dag

Kommentér på:
Erfaringer med Johannes Ågård Sørensen

Annonce