{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afholdelse af stævne
  • #1   31. okt 2016 Tænker du på en klub udenfor DRF eller helt uden klub?

• #2   31. okt 2016 Helt uden klub, vi er et privat opstaldningssted smiley

• #3   31. okt 2016 Det er skam muligt smiley
    rosenhaven hestepension et lille privat sted med lidt avl og opstaldning og sådan har holdt et par stævner efterhånden, de har lavet deres programmer selv da man ikke må bruge DRF's hvis man ikke er en klub under dem, og der har både været ld, lc, lb og la lignende programmer så lidt til en hver smag..
    så har de ofte også haft spring og evt. noget terræn agility eller andet holdt over 2 dage og altid med stor opbakning..

mine to niecer på dengang 8 og 10år havde min daværende vallak på 155cm med til stævne og red en ld hvor jeg så var opråber og stod på banen hvis der skulle ske noget men de red selv løb ikke med eller noget var bar opråber fordi de jo ikke er så gamle og det er en stor hest..

Det var så skøn og pigerne havde en fantastisk oplevelse, første gang de var til stævne uden for deres egen lille klub så det var rigtig hyggeligt smiley

tjek dem gerne ud de har også rosenhavens arrangementer der slår de stævner og sådan op smiley de har holdt en 3-4 stævner nu altid stor opbakning og skide hyggeligt smiley

• #4   31. okt 2016 Det må i gøre alt hvad i vil. Dog må i ikke bruge DRFs programmer smiley

Kommentér på:
Afholdelse af stævne

Annonce