{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
308 visninger | Oprettet:

Sange at ride stævne til {{forumTopicSubject}}

Jeg skal, hvis alt går som jeg håber, ride DM i GDY her i juni
Derfor går jeg og tænker lidt over hvilken sang jeg skal ride til - det er jo ikke fordi det har den helt store betydning, men har siden jeg var lille drømt om hvilken sang jeg ville ride til hvis jeg nogensinde kom til at ride A-klasser, så det er noget jeg går en lille smule op i alligevel

Jeg tænker at det helst skal være en lidt upbeat sang, da min hest ikke er suuper hurtig i den hurtige tølt, og derudover ikke ser meega villig og frisk ud, som man jo gerne til se i gædingakeppni, så jeg tænker det skal være en sang der får det til at se lidt friskt ud Overvejer lidt "Can't Hold Us" m. Macklemore eller "Holding Out for a Hero" m. Bonnie Tyler, men ved ikke helt om jeg synes om dem. Har overvejet "Natural" m. Imagine Dragons, men tror netop den bliver for stille/tung, og på den måde får Magnus til at se mere kedelig ud..

Mit program er hurtig tølt, langsom tølt, skridt, galop, trav, trav.

(Hvis man ikke kender til gædingakeppni, er det en konkurrence hvor gangarterne bedømmes på langsiderne, man har 6 langsider til at vise langsom tølt, hurtig tølt, trav, skridt og galop, derudover får man en karakter for form under rytter og for vilje/sind)

Nogen forslag? smiley

Kommentarer på:  Sange at ride stævne til
Kommentér på:
Sange at ride stævne til