Dejlig dag idag - 2 nulrunder til mit. {{forumTopicSubject}}
.. andet C-stævne
Jeg var i dag i Ladelund som ligger i dirstikt 8 eller 9, nå pyt
Jeg skulle starte LB & LB cup
Mit mål var at komme igennem banen, med eller uden fejl, helst også uden at blive disket pga af at jeg red fejlbane(er sket mange gange desværre da jeg har været ret langsom til at vænne mig til springstævner - jeg er bedst i dressuren)
Og tror i så ikke lige at jeg fik 2 nulrunder? wee jeg var 2talt i drømmeland
Jeg fik dog en dårlig tid i begge klasser, men hesten er i dårlig kondi(grundet tabte sko og ferier) og jeg er bange for at ride forkert eller rive ned vved for hurtigt tempo, så hesten fræser men jeg tager det stille
Så i cuppen gik jeg videre (lå nr 14 ud af 28 - 20 gik videre) hvilket jeg SLET ikke havde regnet med så nu må jeg starte LA imorgen
uha da da..
Har sprunget 90 i en omspriningen her i foråret, sprunget ULA til første distirkt(diskning pga af tre værginger på forskellige spring) så det er kun tredje gang jeg skal springe 90 til stævne
Højden er ikke noget problem, tvært imod, men det er lige det med modet
der er ingenting til træning, men så er der lige banen at huske, prøve på at holde tiden, prøve på at sætte korrekt af osv xD
Men jeg er ved at være klar, har "droppet" lc'erne nu, men satsede på først at starte LA i novemebr(ingen stævner i oktober) så det bliver jo rigtig spændende
Dagen gik over ALLE forventninger, så hvis jeg kommer igennem banen imorgen har jeg ikke mere at forlange - ligegyldig om jeg så river ned på alle springene xD
Ok en hel roman..
tak fordi i gad at læse den xD
Andre med en god dag idag?
dec 2006
Følger: 145 Følgere: 171 Heste: 13 Emner: 67 Svar: 1.752
jul 2006
Følger: 28 Følgere: 28 Heste: 1 Emner: 52 Svar: 2.198
men mange gange tillykke!
mar 2006
Følger: 49 Følgere: 51 Heste: 1 Emner: 212 Svar: 5.029
Soulmate ; tak, glædestårer eller triste tårer? xD
jul 2006
Følger: 28 Følgere: 28 Heste: 1 Emner: 52 Svar: 2.198
begge dele, jeg har noget kørende med en fyr, men føler lidt jeg spilder tiden, men ellers er det glæde xD
mar 2006
Følger: 49 Følgere: 51 Heste: 1 Emner: 212 Svar: 5.029
dec 2006
Følger: 145 Følgere: 171 Heste: 13 Emner: 67 Svar: 1.752
sep 2005
Følger: 33 Følgere: 30 Heste: 5 Emner: 16 Svar: 363
Ville nok ik kalde min dag for god.. xD
Først sparkede min ene hest mig (ved ik' hvad der gik galt, det var bare med det ene bagben), så tog jeg min anden hest ind for at ride, og så begyndte der bare at pis-regne ! (undskyld sproget, men det gjorde der virkelig !!)
Og så skulle vi tage nogle at hestene ind, pga. vejret, og da jeg ville binde en af dem i spiltovet, fik han flip, bakkede bagud, sprang grimen og forstuvede min tommelfinger (ved ik' om den er helt forstuvet, men ret grim og hævet xD)
Og det tog ret lang tid at få ham ind i spiltovet igen, inden han måtte komme i boks xD
Så ja, jeg har da bare haft en super dag
Dejlig dag idag - 2 nulrunder til mit.