{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
502 visninger | Oprettet:

Hjælp ' - Distance (: {{forumTopicSubject}}

Nogle der ved noget om emnet ? smiley
så ville jeg blive glad hvis i ville svarre på mine spørgsmål: (:

- Er det dumt at ride i dressur saddel indtil man lige får sparrret nogle penge sammen til en ny'?
(hvilken saddel vil i anbefale?)

- Hvad er den korteste rute man kan ride ?

- Skal man meldes ind i nogen club?
(hvilken en vil i anbefale?)

- Hvor er det distancestævne ?

<i>Håber der er nogle kloge hestefolk inden for distance ridning her på Hg (: hehe..

</i>- Katrine ' (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp ' - Distance (:
  • #1   1. nov 2007 www.distanceridning.dk

    Prøv at søge informationer der smiley


  • #2   1. nov 2007 1) Er det dumt at ride i dressur saddel indtil man lige får sparrret nogle penge sammen til en ny'?
    (hvilken saddel vil i anbefale?)

    Jeg rider selv i en kombisadel. det er et spørgsmål om komfort for både rytter og hest.

    3)- Hvad er den korteste rute man kan ride ?

    det er 15 km.

    4)- Hvor er det distancestævne ?

    tjek dit eget distrikt. der er flere end dem distancerytterforeningen arrangerer.



    3)- Skal man meldes ind i nogen club?
    (hvilken en vil i anbefale?)

    Du skal bare meldes ind i en klub under DRF eller melde dig ind i distancerytterforeningen (kan gøres via deres hjemmeside)





  • #3   1. nov 2007 hovsa....fik byttet rundt på spørgsmålene...håber det er til at forstå alligevel.

  • #4   2. nov 2007 - Er det dumt at ride i dressur saddel indtil man lige får sparrret nogle penge sammen til en ny'?
    (hvilken saddel vil i anbefale?)

    hvis du rider godt i din dressur sadle ridder du bare i den, man må ride med det man har, jeg ridder selv kun med bomløs sadle, for hestens ryg skyld. så jeg syndes du skulle købe sådan en os hvis du gerne ville begynde og ride langt( over 40 km ) de koster heller ikke det vilde.

    - Hvad er den korteste rute man kan ride ?

    det ville være 15 km, nogle steder kan man os ride 8 km med er mest for de helt som børn med trækker, eller handicapet ryttere

    - Skal man meldes ind i nogen club?
    (hvilken en vil i anbefale?)

    ja du skal være medlem af en rideklub. ville ikke anbefale nogle, men jeg har selv medlem af den der er tætteste på min bopæl.

    Hvor er det distancestævne ?

    der er distance stævner i hele verden smiley og i hele DK .. hvis du går ind på distanceridning.dk kan du se under kalender hvor der er stævner henne, men det er mest på sjælland der af holdes stævner, og nogle stykker i jylland, også to stykker på lolland/falster
    de første stævner starter nok omkring marts mdr.?
    og du skal husk din hest skal være passet med vaction og hvis du skal ride over 40 km, skal du havde hestepas og hesten skal registeres som konkurrance hest, dette sker hos DRF

    håber du kan bruge disse svar til noget, ellers skriver du bare smiley







  • #5   6. nov 2007 Tusind tak alle sammen (: <3333

Kommentér på:
Hjælp ' - Distance (:

Annonce