{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

Privat stævne - ikke redet stævne i 6 år. {{forumTopicSubject}}

Hej søde mennesker smiley
Jeg skal til et lille privat stævne her d. 12 august, men da det er 5 år siden, at jeg sidst har været til stævne, har jeg intet stævnetøj.
Min omgangskreds er noget mindre end mig, da jeg har en meget større barm end dem + større fødder. -.- xD

Har I en idé, hvis jeg ikke skal ud og ofre alt for mange penge på tøj, når det kan være, at der går lang tid før det skal bruges igen?:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Privat stævne - ikke redet stævne i 6 år.
  • #2   28. jul 2012 Køb noget billigt brugt (herinde fx), hvis det alligevel bare er noget der måske kun skal bruges en gang hver halve år. Så kan du jo godt nøjes med et par brugte "plastik"-ridestøvler, som du kan få meget billigt, et par brugte hvide ridebukser skulle også kunne købes billigt? evt kunne du tage hvide leggings eller overtræksbukser over et par alm ridebukser? smiley
    Stævnejakke ved jeg ikke lige med, men evt det heidi siger? Men det kommer nok også an på om det er dressur eller spring du skal starte smiley

• #3   28. jul 2012 En ensfarvet mørk bluse og et par lyse bukser er fint - især ved et privat stævne vil jeg ikke synes, du behøver at gøre så meget ud af det. Held og lykke i øvrigt smiley

• #4   29. jul 2012 Jeg ser på det smiley
    Tak smiley

Kommentér på:
Privat stævne - ikke redet stævne i 6 år.

Annonce