{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

første store dressur stævne :)! {{forumTopicSubject}}

hej :)! ville lige høre om nogen ting ;)! omkring dressur stævne:). jeg skal kun ride LC2 smiley men det er min hest første rigtige stævne, og mit første med ham. er der nogen gode råd!? både for at få en høj procent, men også for en hest der kigger meget :)? alle kommentar og råd er velkommen:)! tak på forhånd smiley !!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  første store dressur stævne :)!
  • #1   1. sep 2012 Slap af, tag det i rolig tempo, eventuelt tag derud i god tid, så hesten kan vænne sig til det smiley

• #2   1. sep 2012 Giv dig tid og husk at tænke. smiley Lad hesten se de ting han kigger på og når du så begynder programmet, så kan du evt stille han en lille smule i nakken, så han ikke behøver kigge direkte på de ting der er lidt farlige.
    Dog ville jeg ikke tænke på procenterne til det første stævne, så bliver man bare endnu mere nervøs. Tænk det som træning, i skal bare ud og have en god oplevelse og noget erfaring (fx i, hvordan din hest reagere på de forskellige ting).
    Rigtig god fornøjelse og held og lykke. smiley

• #3   1. sep 2012 Giv dig tid, også på banen.. Det gælder ikke om at gennemføre hurtigt, men tænk på EN øvelse af gangen og gør den færdig før du tænker på den næste.
    Jo mere afslappet du er, jo mere afslappet er hesten..

For at få en god procent.. Jamen få det til at se let ud, selvom hesten måske ikke går alt for godt.. lav øvelserne præcist og sørg for hesten går stabilt og ikke for dybt.

• #4   1. sep 2012 Jeg skal starte mit første stævne i 4 år her på næste lørdag og det er mit første på Jasmin, og hendes første.. Glæder mig SÅ meget - og selfølgelig vil jeg gerne vinde og få gode point i spring, men jeg har valgt at for mig på de første 3-4 stævner i spring skal vi bare gennemføre banen og have det sjovt. Så river vi alle ned, så river vi alle ned, så længe Jasmin har kunne være afslappet og jeg kan mærke hun synes det er som altid, sjovt at springe, så er jeg tilfreds og kan ikke stille større krav.

Så jeg vil sige - fokuser på at gennemføre. Slap af, tag det i jeres tempo, og er der fejl, så er der fejl smiley Der venter en masse stævner derude!

• #5   1. sep 2012 Hvis hesten kigger meget så brug de 45 sek du har fra klokken har ringet til du vender ad midtlinien. Og tag et par volter oppe ved dommeren. De fleste dommere venter lidt med at ringe hvis de kan se hesten er totalt spooky smiley held og lykke

• #6   2. sep 2012 mange tak alle sammen :)!! nogen dejlige råd !!! :)! håber at det bliver sjovt, at det bliver flot og at han/jeg får et fantastisk stævne !! smiley smiley

Kommentér på:
første store dressur stævne :)!

Annonce