{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

Stangmål?? {{forumTopicSubject}}

Hej! Jeg har lige anskaffet mig en dejlig 2½ års blandingshoppe på 147 cm. i stang. Har fået at vide at hun er blanding af Hollandsk varmblod og at hun formegentlig bliver ca. 155. Men har nu fået at vide at vide at hun er under udviklet af sin alder...Hvor høj tør man satse på at hun bliver som færdigmålt? Moderen var 165, faderen kender man ikke.
Og vokser de ikke når de kommer i gang med tilridningen? smiley
På forhånd tusind tak for svar smiley
Det er denne lille hoppe smiley
-
http://www.hestegalleri.dk/galleri/265017-anden_saerlig_race_surprise


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stangmål??
  • #1   14. okt 2013 Ups, undskylder stavefejl og dobbelte ord skrev på mobilen som er lidt kuk kuk smiley

  • #3   14. okt 2013 Okay smiley
    Jeg er selv 172, så kunne meget gerne tænke mig at hun blev en anelse højere smiley
    Tak skal du have smiley Både for svaret og for tillykket ( eller hvad man nu siger smiley )


  • #5   14. okt 2013 Okay..Fik bare at vide at hun var underudviklet, så når hun fik rigtigt foder og korrekt træning, ville hun skyde meget i vejret smiley
    Så må jeg håbe at hun kommer til at se lidt højere ud, og får en masse flotte muskler smiley


  • #6   14. okt 2013 jeg har haft min som nok også har været lidt i underskud i 4 måneder og hun har ikke vokset endnu, hun er 3

  • #7   14. okt 2013 Præcis. Så derfor tænker jeg at hun måske bare er lidt længere om at udvikle sig end andre, og så hun bliver omkring de 160? Fordi hun har store knæskaller, lange ben, meget tynd hals osv. Hun ligner faktisk bare et forvokset føl...:/ smiley

  • #8   14. okt 2013 Hmm.. Jeg tror desværre ikke den kommer over 160. Vil gætte på max 155.

    Vi med små heste må holde sammen smiley


  • #10   14. okt 2013 Lige præcis! smiley

  • #12   14. okt 2013 Det er for ikke at hun skal blive bange for det når hun en dag skal tilrides smiley
    Hun går pt. sammen med en 8'års kæmpe baby. Hun får wrap i og tilskud og hun ELSKER det. Hun har taget ca. 20 kilo på fra da jeg fik hende...Men synes stadig hun er baby agtig. Dog er hun en lille sprinter der elsker at drille de store og sådan noget....Og jeg ved at hun nok skal blive til noget rigtig godt en dag, var bare lidt nysgerrig om hvor høj jeg kunne regne med at hun blev smiley

    Havde for tre år siden en frieser blandings hoppe. Hun nåede at blive 2½ år gammel og var 160 høj. Men moderen var pony på 147 og faderen var frieser på 160...Så jeg tænkte at hun måske bare var langsomt udviklet...For hun burde jo få lidt mere højde på eftersom moderen er 165...:)


  • #14   14. okt 2013 Okay smiley
    Arbejder så bare lidt med hende fra jorden med tillidstræning smiley Altså lære at følge efter mig uden torv og lære at stoppe og gå frem på min stemme. smiley
    - Og mange tak smiley Har fået at vide af 7 forskellige personer nu at hun ligner et æsel...Og jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde over det, for der er tider hvor man faktisk godt kan blive lidt i tvivl! smiley
    Men hun er bare så dygtig og dejlig smiley Verdens nemmeste 2 års smiley


Kommentér på:
Stangmål??

Annonce