{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
627 visninger | Oprettet:

Smed nordjylland {{forumTopicSubject}}

Er der nogen herinde, som kan anbefale en god og billig smed, som kører til Dronninglund? smiley Kvaliteten skal selvfølgelig være i orden. Har en god smed nu, men økonomien bliver lidt stram de næste 6 måneder, så der skal spares, hvor spares kan. Jeg vil dog ikke gå ned på kvaliteten, så hellere beholde ham jeg bruger nu.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smed nordjylland
  • #1   14. aug 2014 Kan anbefale Torben Enghaven, men ved selvfølgelig ikke om prisen er anderledes end din egen smed. Jeg giver 400 for en beskæring incl moms og kørsel (til Hjallerup)

  • #2   14. aug 2014 Gør dig selv den tjeneste kun brug registret smede de har forsikring på så skulle de lave Fejl dækkener deres forsikring alt fra dyrlæge til erstatning til ny hest hvis det Gud forbyde skulle ende så galt den
    Må aflives.... Sidst jeg har lade mig fortælle er Torben enghave ikke reg.
    Min er reg og har en fornuftig pris men ved ik om han tager flere ind og vil ik lægge hans nummer ud offentlig men send en
    Pb med dit nummer så kan jeg høre om ham
    Kan tage flere ind ??


  • #3   14. aug 2014 Anita K: Torben er skam registreret og har været det altid.
    Kunne aldrig finde på at bruge en, som ikke var registreret, men tak for det gode råd smiley


Kommentér på:
Smed nordjylland

Annonce