{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

Det kære sadelhelvede. {{forumTopicSubject}}

Jeg fik sidste år Duus fra Flensborg ud for at finde en ny sadel til min hest, da den hun havde nu var alt for stor og trykkede.
Jeg fik en country 17 tommer fit 2 i stedet, som han synes lagde rigtig godt, især når hesten bevægede sig.. Her i sommers fik jeg den så tjekket, ved Tikas sadelmager, og hun sagde den har hele tiden været for smal fortil, og lagde også i bagvægt..
Jeg har selvfølgelig fået sat den til salg, og jeg vil nu rigtig gerne have en Windsor Elite fit 3, som er meget samme model, men den ligger bedre på min hest - men jeg har ikke råd til en ny sadel før min egen er solgt, og der er bare ingen der er interesserede i den. Jeg ved ikke om jeg skal synes om Tika, for min veninde købte en springsadel der, som russede frem hele tiden, og jeg har bare ikke penge til at få ny sadel hvert halve år.
Jeg ville jo helst bare investere i en ny sadel som var tilpasset hende, men pengene kommer jo ikke ligefrem af sig selv... Og som 17 årig, der nu betaler fuld skat og har kvittet det ene af begge jobs, er det svært...

Så, er der nogle sadelmagere i Sønderjylland i kan anbefale, som køber opbrugte sadler i handlen af ny sadel? Vi køre gerne efter det også.
Skriv gerne priser, og hvad I kan anbefale..

Kommentarer på:  Det kære sadelhelvede.
Kommentér på:
Det kære sadelhelvede.