{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sælges kun til rette.
  • #1   3. apr 2015 Enig - jeg forstår den heller ikke.

  • #2   3. apr 2015 Jeg tænker lidt at det måske er fordi man går ud fra, at flere ryttere kan være et godt match til hesten - det er jo meget sandsynligt. Men den rette rytter er måske én de ikke kan finde andre steder, at man er villig til at forhandle pris fordi lige præcis denne rytter er det bedste match?

  • #3   3. apr 2015 Når jeg ser det, tænker jeg at det kunne være fordi der er nogle købere som mener, de har førsteret til hesten fordi de var ude og se/prøve den først, og derfor kan finde på at blive sur hvis sælger ikke mener de er et godt match og vælger at sælge til anden side.

  • #4   3. apr 2015 Når jeg ser det tænker jeg at hvis man er det helt perfekte match til hesten kan prisen forhandles, d.v.s at koster hesten 15000, men en rytter der bare lige er sælger har i tankerne for hesten men som måske kun har 10000,- kommer i første række, frem for en der har de 15000,- men ikke lige er der sælger havde tænkt sig til hesten...

  • #5   5. apr 2015 Nogle bliver nød til at sælge deres hest pga økonomi, og i de her tider hvor hestesalget måske ikke går strygene, så kan man jo blive nød til at takke ja til en køber, hvis man SKAL af med hesten pga økonomi.

    Der ud over er der salgsstalde og stutterier, hvor de måske ikke er lige så pussenusse med hvem de sælger til, som private sælgere.

    Når jeg læser dette i en annonce, så læser jeg, at sælger er villig til at gå ned i pris, HVIS man passer godt sammen med hesten og/eller kan tilbyde specielle forhold, hvis hesten har specielle behov.

    Nogle stutterier sælger også hestene billigere, hvis køber er rutineret stævnerytter, og der derfor er stor chance for at hesten vil komme ud på stævnebanerne og vise stutteriets navn frem, samt bidrage til evt elite-status på moderhoppen.
    Her skal en alm amatørrytter betale fuld pris, fordi hesten oftest vil forsvinde ud i ingenting stævnemæssigt.

    Mvh Charlotte


Kommentér på:
Sælges kun til rette.

Annonce