{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.062 visninger | Oprettet:

NOGEN DER VED HVOR HAN ER?! {{forumTopicSubject}}

Jeg sagde for ca. 1 1/2 år siden farvel til min bedste ven la twilight flame, han er efterfølgende blevet solgt videre og jeg vil gerne vide hvorhen! Han er en rød araber på 150cm og så har han en hvid bils og to hvide sokker! Så hvis du kender ham eller ved hvor han er så SKRIV! smiley smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NOGEN DER VED HVOR HAN ER?!
  • #1   16. jun 2015 http://www.hestegalleri.dk/galleri/118786-dsp_ia_twilight_flame_solgt?page=12
    er det ham?
    for så er der et registeringsnummer som burde gøre det lidt nemmere at spore. han kan jo have fået nyt navn


  • #3   16. jun 2015 Du kan tegne et 7 dagsprøveabonnement på hestedata og så søge på registreringsnummeret: 208333SP0603627

    Det kræver dog, at der er lavet ejerskifte ved hvert salg. Der står vidst navn og adresse på den registrerede ejer. Derefter kan du søge på krak, og se om der er et telefonnummer til dem, eller kan man ringe til folkeregisteret, det koster vidst nogle og 70 kr, at få oplyst et telefonnummer smiley


  • #4   16. jun 2015 Anja n, ja det er ham! Tak smiley

  • #5   16. jun 2015 Anne-Sofie - det vil jeg prøve tak for hjælpen smiley

  • #6   16. jun 2015 Han blev solgt til et stutteri som solgte ham videre til en af mine gamle veninder som solgte ham videre, noget værre rod som han overhovedet ikke fortjente smiley bella&jose

  • #7   16. jun 2015 Det var sådan jeg fik fat i min ponys avler, da de stadig stod som ejer, og vi skulle have dem til at skrive under på en ejerskifte, så ponyen blev vores smiley

  • Maria H
    Maria H Tilmeldt:
    mar 2017

    Følger: 1 Svar: 2
    #8   23. mar 2017 Hej!
    har inte sett detta meddelandet förrän nu men hoppas att mitt kommer fram. Det är jag som är lycklig ägare till Twilight Flame eller Wille som han kallas. Han bor utanför Kristianstad i Skåne. Där går han i stora hagar med tre ston. Jag rider honom 4-5 dagar i veckan i skogen. Han verkar nöjd med tillvaron. Är mycket snäll men lite busig ibland. Maria


  • Maria H
    Maria H Tilmeldt:
    mar 2017

    Følger: 1 Svar: 2
    #9   23. mar 2017 Hej!
    har inte sett detta meddelandet förrän nu men hoppas att mitt kommer fram. Det är jag som är lycklig ägare till Twilight Flame eller Wille som han kallas. Han bor utanför Kristianstad i Skåne. Där går han i stora hagar med tre ston. Jag rider honom 4-5 dagar i veckan i skogen. Han verkar nöjd med tillvaron. Är mycket snäll men lite busig ibland. Maria


Kommentér på:
NOGEN DER VED HVOR HAN ER?!

Annonce