{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

Natløb til rytterlejr {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen! smiley
Min veninde og jeg står foret natløb til rytterlejr og vi havde fuldstændig glemt det, og vi er nemlig tomme for ideer og vi kan ikke rigtig finde på noget som er spænede til nogle mindre årlig.. Så hvis i har nogle fede ideer til sådan et spændene og sjovt natløb så kom endelig med jeres bud, vi er nemlig pænt presset da det skal være færdig til i morgen! smiley
Tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Natløb til rytterlejr
  • #3   20. jun 2015 Hvad er aldersgruppen? Jeg har været med til at lave mange natløb så kan da komme med nogle stykker

  • #4   20. jun 2015 Vi plejer at lave natløb på vores ridelejr, hvor aldersgruppen er 10-16. Vi prøvede smuglelegen et år, og det fungerede ikke rigtigt sådan særlig godt. Ellers har vi bare haft lavet noget med forskellige poster i skoven, og sidste år opgraderede vi den så en veninde og jeg var klædt ud som hvide damer og knækkede grene og bare stod og gloede på dem og gik rundt inde i buskadset, og det er helt klart det natløb folk har været gladest for. Flere havde konstant snakket om det med deres forældre og nogen havde opsøgt min veninde imens hun var på arbejde, for det var den hvide dame smiley De havde syntes det var pisse uhyggeligt og fedt på samme tid smiley


  • #6   20. jun 2015 Vi har også prøvet at passe på, men efter at flere gav udtryk for at det var for kedeligt og der gerne måtte være mere uhygge, prøvede vi at gøre det mere uhyggeligt smiley
    Det eneste de havde snakket om ved smuglerleg, var at de så en død man ligge op på bakken, men det var altså bare mig havde prøvet at gemme mig og ikke kunne skjule mine fødder smiley

    Men ja, det kommer an på aldersgruppen! smiley


Kommentér på:
Natløb til rytterlejr

Annonce