{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
430 visninger | Oprettet:

Effektivt insektmiddel? {{forumTopicSubject}}

Godaften HG'ere, jeg ville bare lige spørge om i kender til nogle gode "hold-myg-hestebremsere-fluer-osv-middel-væk", om det så er hvidløg i maden eller i "sprøjteflaske" eller hvad det nu hedder smiley
Jeg skal i hvert fald bare bruge et mirakel der virker, for jeg står med en dejlig lille hoppe der desværre også er elsket af de små sataner der, og hun har så mange små buler hist og her og er forholdsvis plaget af dem konstant.
Ville bare høre om i kan anbefale et produkt, som evt. har virket for jer smiley
Lige nu er hun pakket ind i en rumdragt (insektdækken osv), hvilket også er velfungerende, men med det ustabile sommervejr vi har for tiden, kommer hun til at fryse lidt hvis der lige skulle komme en regn forbi, samtidig med at temperaturen også lige bestemmer sig for at falde, også kan jeg jo køre frem og tilbage mange gange på en dag, hvis hun skal have ting af og på og alt det der smiley Det kan jo være det der skal til, men det ville være rart - vel også for hende - hvis der fandtes et middel derude der kan skræmme de insekter væk smiley

Kender I noget godt?
Jeg har hørt om sådan et insekt halsbånd som skulle skræmme dem væk, er der nogen af jer der har prøvet det, og hvad er jeres tanker om sådan et? Jeg kunne måske godt være lidt bange for at det ville sætte sig fast et sted eller noget. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Effektivt insektmiddel?
Kommentér på:
Effektivt insektmiddel?

Annonce