glædes indslag :) {{forumTopicSubject}}
Må bare dele den dejlige oplevedes jeg havde i lørdags
Jeg skulle se på et føl i lørdags og det var aftalt i lidt over 14 dage og jeg glædet mig så super meget synes føllet var utrolig flot på billederne og havde noget spænde baggrund
Dagen kommer så langt om længe og ikke om det så pisser ned men hvad pokker det skal ikke stoppe os for at tage op og se på det her skønne føl vi køre af sted og det tager ca lidt over 1 1/2 timer da vi kommer der op er regn heldigvis holdt op og solen kigger lidt frem
Vi hilse på ejerne og kom ud i stalden og ud til folden og om ikke der stod det flotteste lille sorte føl sammen med sin mor
vi kig hen til hende og hvor var hun bare nysgerrig og sød på den bedste måde hun stjal mit hjerte allerede det med det udtryk og den måde hun var på og det blev da kun beder da hun blev lukket på ridebane sammen med sin mor og hun rigtigt viste sig frem med lidt luftig gang og små sprak og buk som sådan jo laver når de er glade og ik så gammel
Hun var helt fantastik vi bruge over en time ude ved det tro tæt på to og det var bare hele den lang køre tur værd smile-humørikon
Vi blev hurtig enig i at hun var noget for mig og vi kom igen
På vejen hjem sad min mor, min kæreste og jeg og snakket om hende om vi skulle se om vi kunne nå at flytte inden hun skulle hjem il mig i starten af næste år og der kun var et sted vi synes der var godt nok til at skulle havde hende opstalde hvis vi ikke noget at flytte og vi snakket om alle de skue og kårringer vi kunne tage til med hende og at det bedste af det bedst kun var godt nok til hende der var intet der skulle spares på
Jeg skal op og se hende igen lørdag den 5/9-15 glæder mig så meget
Hun er fra sidst i maj mående og er bracok pinto
Er der nogen af jer der har haft den føles af at det her bare var noget helt særligt ? ville grene høre jeres historie om hvordan jeg søgen efter den rette var og hvad i følte hvis i har lyst til at fortælle det
jun 2013
Følger: 38 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 78
jul 2010
Følger: 72 Følgere: 70 Heste: 7 Emner: 65 Svar: 769
Var det hos Joan og Ove? Sæt et billede ind, så vi andre også kan se hende
jul 2015
Følger: 36 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 126 Svar: 379
Hun at dov glemt sine pletter men er stadig meget smuk
jul 2010
Følger: 72 Følgere: 70 Heste: 7 Emner: 65 Svar: 769
nov 2006
Følger: 68 Følgere: 117 Heste: 5 Emner: 9 Svar: 402