{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
935 visninger | Oprettet:

Dianna Just M
Dianna Just M
Tilmeldt:
15. maj 2015
Følger: 6 Emner: 14 Svar: 47

Stigbøjler {{forumTopicSubject}}

Halløj smiley

Vil bare lige høre hvad folk har af erfaringer og meninger omkring Stigbøjler smiley pt har jeg dem med sikkerheds elastisk i den ene side, men har bare hørt nogen sige at man stadig ka sidde fast i dem ? At det bedste og mest sikreste man kan få er dem fra sprenger, og at man ikk kan sidde fast i dem? :|


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stigbøjler
  • #1   29. okt 2015 Jeg har ikke så meget erfaring med andre stigbøjler, men jeg synes stadig at dem med sikkerhedsåbninger er bedst. Du kan også få andre end dem med elastik, hvor det ligner en helt "almindelig" stigbøjle, hvor den kan åbnes i den ene side.
    Har også redet med nogle hvor der ikke var åbning, og det er fint, men jeg føler mig mere sikker med at den kan åbnes hvis en fod nu skulle sidde fast (er dog ikke sket for mig endnu). smiley


    Vil helst ikke pilles ned pga mit svar, for har ikke forstand på stigbøjler, og ved kun hvad jeg har hørt, da jeg heller ikke er faldet af, hvor jeg har haft sadel på (så heller ikke stigbøjler).. smiley Står selvfølgelig ved mit svar!! smiley


  • #2   29. okt 2015 tænker dem med elastik er ret sikker. den kan springe. hvor imod de andre bøjer. det er vel smag og behag

  • #3   29. okt 2015 Jeg bruger islænderbøjler, det er jeg meget glad for. Men når min kusine på 4 rider, bruger jeg dem med elastik i.
    Jeg har siddet fast en gang i en bøjle, med elastik. Ellers er de altid sprunget af og min fod er kommet ud.
    Tror det er meget smag og behag smiley


  • #4   29. okt 2015 Jeg har altid redet med dem med elastik, men for et halvt år siden købte jeg et par Sprenger bøjler, de er meget bedre!! De følger ens bevægelser og falder ikke af foden, det gjorde mine elastik bøjler hele tiden, så jeg er rigtig glad for mine Sprenger smiley

  • #5   29. okt 2015 Jeg har pt bare nogle ganske alm stigbøjler, men har i mange år ønsket mig nogle med quick-out system. smiley
    Min ocd kan slet ikke med de andre sikkerhedssystemer, især ikke dem med elastik, det ser rodet ud, og de er asymmetriske. xD


  • #6   29. okt 2015 Jeg foretrækker helt klart almindelige bøjler, jeg kom altid til at skubbe elastikken af med foden da jeg red med dem, og det er møgirriterende smiley

  • #7   29. okt 2015 jeg bryder mig personligt ikke om dem med elastik, mest fordi jeg op til flere gange har siddet fast i dem før....
    men jeg er rigtig meget vild med Herman springee bow balance. de er fantastiske og faktisk dem jeg føler mig mest sikker i, fordi de bøjer og hermed sikrer sig at foden glider ud i tilfælde af fald smiley


Kommentér på:
Stigbøjler

Annonce