{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Retssag - hvor lang tid?
  • #1   12. dec 2016 Har ikke været i retssag med hest, men vi har ofte i forbindelse med min kærestes arbejde kørt retssager og det tager tid.. lang tid..

  • #2   12. dec 2016 Ja det
    Tager lang tid, sys bare det jeg har låst om andre der har været i retssag med heste der har det ikke taget vildt lang tid, måske et halvt år eller lignende. Jeg har været i gang siden august så indtil videre er det ikke vildt lang tid!


  • #4   12. dec 2016 Ja må du gerne smiley
    Købte en hest i oktober sidste år, den blev halt allerede i januar, det tog 4 dyrlæger og over et halt år at finde ud af den havde været ude for et uheld i nakken så den er fyldt med gigt i hele halsen! I forbindelse med jeg fandt ud af det, så fandt jeg så også ud af at sælger havde tilbage holdt røngten billeder af ryggen der viste sammenvokset torntappe, udover det har hun forfalsket nogle papir i den forbindelse så det lignede han var rask !
    Jeg fik stadig besked på fra dyrlægen om at skridte inden jeg fandt ud af det her, og det resulterede i han bukkede mig af, da han har ondt i ryggen og jeg knuste min hæl, som jeg kommer til og få mén af resten af livet! Jeg havde kontakt med sælger i alt den tid her og hun har bare løjet om alt! Så ja det er sådan lige hurtigt fortalt smiley


  • #6   12. dec 2016 Vi kørte retsag med hest, det tog næsten 3 år, og vi fik ingen penge

  • #7   12. dec 2016 Jeg har kendskab til en retsag der tog godt 1½ år. Den endte med et forlig, så de nåede faktisk aldrig i retten.

  • #8   12. dec 2016 vores retssag tog godt og vel 8 mdr og vi endte med at indgå et forlig med sælger.. og det er pisse hårdt mens det står på..

  • #9   12. dec 2016 Vi har været i gang i snart 2 år nu, og sagen er slet ikke færdig endnu

  • #10   12. dec 2016 Josephine-Emilia Nielsen har været i retssag med hendes hest som for nyligt blev aflivet. Ved ikke om retssagen blev færdig og hvordan udfaldet var, men hun kunne være værd at skrive til (du kan finde hende på facebook).

    Hvis jeg husker rigtigt var det også noget med noget tilbageholdt information om noget handelsfejl/skade der gjorde den uridelig.


  • #11   12. dec 2016 Shit lyder ikke lovene :0

  • #13   13. dec 2016 Jeg har været med som vidne i en retsag om hestekøb. Det mener jeg tog 3 år.

  • #14   13. dec 2016 Jeg sender dig lige en privat besked

Kommentér på:
Retssag - hvor lang tid?

Annonce