{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

Hestefys uddannelse {{forumTopicSubject}}

Tror jeg snart har ledt nettet tyndt for at finde ud af mine spørgsmål omkring hestefys uddannelsen.

Hvilke adgangs krav er der, ved i det?
Hvor er det muligt at tage den?
Er det rigtig at der er noget med at man skal tage uddannelsen inden for mennesker til at starte med? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hestefys uddannelse
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 40 Emner: 131 Svar: 8.658
    #1   3. feb 2017 ja, du skal have en humanistisk fysioterapeut først smiley
    (fysioterapeut er en beskyttet titel, så den må du først benytte efter endt proffesions bachelor)

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#2   3. feb 2017 også foregår udd. forskellige steder på sjælland.

• #3   3. feb 2017 Du kan også tage uddannelsen, hvis du er uddannet dyrlæge smiley
    http://www.hestefysuddannelse.dk/index.html

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#4   3. feb 2017 månehesten: men så bliver du ikke heste fysioterapeut smiley

• #5   3. feb 2017 AMT: Kan forstå, at fysioterapeut er en beskyttet titel, men ifølge hjemmesiden, jeg linker til, kan man tage uddannelsen til hestefysioterapeut, hvis man enten er uddannet autoriseret fysioterapeut eller dyrlæge smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#6   3. feb 2017 månehesten: nope, du kan tage uddannelsen, dvs. du lærer de forskellige teknikker mm. men du kan ikke blive en del af De danske hestefysioterapeuter.

derfor er udannelsen også 2000 kr. billigere for dyrlæger end for fysioterapeut uddannede smiley

hjemmesiden er ret kringlet at forstå, jeg sad også længe og læste for at kunne forstå det smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#7   3. feb 2017 citat: "Dyrlæger skal betale 86.000 kr. for den samlede uddannelse. Det skyldes at de ikke kan optages som fuldbyrdige medlemmer af foreningen Danske Hestefysioterapeuter, da den kun er for Aut. Fysioterapeuter. Dyrlægerne bliver dog inviteret til alle vores arrangementer og efteruddannelser"

• #8   3. feb 2017 AMT: Fandt også lige ud af, at dyrlæger, som tager uddannelsen, ikke kan blive fuldbyrdige medlemmer af foreningen Danske Hestefysioterapeuter. Men uddannelsen kan man så stadig tage som dyrlæge smiley

Kommentér på:
Hestefys uddannelse

Annonce