{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
429 visninger | Oprettet:

Fortolkning af sætning i mail {{forumTopicSubject}}

Jeg har været igang med at skrive til forskellige stutterier, da det er gået op for mig, at mange har plage til salg, som de ikke annoncerer.

Nogle har svaret pænt tilbage, men lige så mange har ikke, og nu overvejer jeg om min afsluttende formulering er dum

Jeg har skrevet: Har I noget til salg, der kunne passe på den beskrivelse, hører jeg rigtig gerne fra jer.

Da jeg skrev det, tænkte jeg at man da ville vende tilbage med ja vi har ....., eller desværre vi har ikke noget der matcher.

Men hvordan tolker I det? Tænker I at hvis man ikke har noget, så lader man bare være med at svare?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fortolkning af sætning i mail
  • #2   10. aug 2017 OK. Det er jo i og for sig også i orden, men det ville være rart hvis jeg også fik et afkræftende svar, så jeg ved om det er fordi de ikke har noget eller bare ikke får svaret.

    Måske jeg skal finde en ny formulering smiley


  • #3   10. aug 2017 At hvis du har noget at fortælle, så sig til.
    (og ellers, hvis man ikke har en til salg, er der ikke forventning om svar)


  • #4   10. aug 2017 Det er helt normalt at folk ikke svare tilbage. Det er desværre blevet dagligdag i vores samfund.
    Tror ikke folk opfatter det som uhøfligt på samme måde som hvis du står og snakker til nogen og de så bare ignorer dig.

    Jeg tror ærlig talt ikke at det vil hjælpe at lave den om. Men ellers kan du skrive.
    "Håber i har noget tilsalg som passer på beskrivelsen. Glæder mig til at høre fra jer"

    Men tror umildbart ikke at det vil gøre en forskel smiley


  • #5   10. aug 2017 Jeg tror jeg ville være mere direkte og skrive: "Jeg kontakter Jer da jeg søger en plage der er.... Har I en der opfylder mine ønsker/krav? " smiley

    Mvh TT


  • #6   10. aug 2017 Hvis du ønsker, at de skal svare tilbage uanset hvad, så skal du skrive det. Hvis du ikke gør, så svarer de nok kun, hvis de har noget/nogen smiley

Kommentér på:
Fortolkning af sætning i mail

Annonce