{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Foder
  • #1   23. jan 2018 Nej, alt for meget stivelse til mine heste, det gør deres blodsukker tårnhøjt uden de reelt får noget ud af det. Jeg giver istedet roepiller blandet op med mash og lucerne med st hippolyts Naturmusli

  • #2   23. jan 2018 Det er forskelligt fra hest til hest, har haft en der blev helt kuk i låget af sort havre, mens andre fungerer fint på det. Jeg foretrækker dog også Naturmusli end urter fra Hippolyt, der er forholdsvis meget stivelse i, men slet ikke på niveau med ren havre, plus der er så meget andet godt i smiley

  • #3   23. jan 2018 alle mine 3 bliver fodret med alm havre u.valset, samt valset byg. derudover det for de, det der tidligere hed travo-E. som er et tilskudspiller, der dækker hesten vitaminer og mineraler.

    alle min fungere rigtig godt på denne kombination smiley


  • #4   23. jan 2018 Mine får sort valset havre, hø og vitaminer. De er flotte og blanke i pelsen og deres fordøjelse er tip top. Jeg har fodret med det i 6 år og kunne ikke drømme om at fodre med andet.

  • #5   23. jan 2018 Tindur fik både valset havre og sojaskrå, vit/min da han var plag 1 1/2 år - 3 år(mængden var udregnet af foderkonsulent ud fra hø analyse) men jeg valgte at sætte ham på foder uden så meget stivelse da jeg ikke syntes det fungerede. Han er så nervøs så ikke nødvendigt at give ham mere at hoppe rundt på.. smiley

    Mvh TT


Kommentér på:
Foder

Annonce