{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor har i købt Monty Roberts grimen?
  • #1   12. feb 2018 Jeg lavede en selv smiley Det er jeg glad for at jeg gjorde, for jeg fandt ud af at min pony havde det bedre med en anden løsning til det formål jeg ville bruge den til (håndhest). Så slap jeg for at bruge en masse penge uden først at vide om det var noget for os. smiley https://www.hestegalleri.dk/blog/lav-din-egen-traeningsgrime/217

  • #2   12. feb 2018 Ej hvor nice smiley Det kender jeg godt jeg laver selv hovedtøj og andet i biothane og læder smiley Det en god beskrivelse du har lavet til kan være jeg en dag skal lave sådan en selv også smiley Jeg skal bruge den til en sky hest der løber fra en og han er ikk til at holde dyrlægen anbefalede den kraftigt til os i fredags da hun selv oplevede ham smiley

  • #3   12. feb 2018 Jeg købte min hos LH-foder. Og ang størrelsen kommer det jo an på hvilken størrelse din hest bruger smiley min islænder bruger en stor cob i alt. Så han har den sorte som ca passer til stor cob/lille full.
    Dog kan han også passe den store af de røde. Men så er den næsten spændt helt ud. Og om vinteren har han for meget pels til den xD


  • #4   12. feb 2018 Jeg må lige kigge på deres hjemmeside så smiley Han bruger str. Cob han er også islænder nemlig smiley haha det kender jeg godt med min islænder hoppe hun bruger pony i grime men om vinteren må jeg lige spænde den ud så hun kan være i den hun har heldigvis ikk grime på i løsdriften men det sjovt med alt det pels smiley

  • #5   12. feb 2018 Jeg ved ikke om den er på deres hjemmeside. Jeg købte den i butikken. Men måske der dukker noget op hvi du bare googler Monty Roberts Grime? smiley
    Det er lidt vildt med al den pels xD Nátttröll sætter altid pels til polarkulde xD


  • #6   12. feb 2018 Tak smiley jeg har også redet lidt i den på min vallak, det fungerede bedre end forventet men han var stadig gladere for hackamore smiley Skal jeg have en igen så laver jeg den nok også selv, den er godt nok dyr fra ny.
    Men prøv at google Dually som grimen hedder smiley
    Målene på størrelserne står under de forskellige grimer på Montys hjemmeside, så kan du måle dig frem til en str på din hest: https://montyrobertsshop.com/collections/dually-halters/products/dually-halter-medium


  • #8   13. feb 2018 Maj-Britt Carter forhandler dem smiley

    http://hippo-logisk.eu/webshop.html


  • #9   13. feb 2018 hos mai-britt carter , kinnerup hesteartikler.
    ellers skriver du bare dually holter monty roberts grime forhandler i danmark .
    Det er en god arbejds grime . jeg bruger den både til at arbejde med , også når jeg laver agility bane til hestene . og bruger den til at ride med . Jeg håber du får fat på en . smiley
    og de passer fint i størrelsen . min bruger den sorte . Hvis hesten har et mindre hoved så er det den røde . hestene med stort hoved er den blå .


  • #11   22. feb 2018 Hey tusind taak for rådene om hvor den kunne købes osv jeg søgte og søgte på nettet og fandt Tack Shop tror jeg den hedder der bestilte jeg den i fredags og tirsdags var den klar til afhentning jeg prøvede den i går på min islænder hoppe som har et mindre hoved og bruger str. Pony men den sad fint da jeg spændte den til (hun skulle bare lige være den første til at prøve den fra folden til stalden) så fulgte der også en dvd med tænker det er til at vise hvordan man bruger grimen så den glæder jeg mig til og se smiley jeg købte forresten den sorte smiley

  • #13   22. feb 2018 Ja både dvd'en skal jeg se men jeg har også set hvordan han bruger den og guider på youtube der fandt jeg nogen spændende videoer

Kommentér på:
Hvor har i købt Monty Roberts grimen?

Annonce