{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
199 visninger | Oprettet:

Suedwind el mink horse støvler {{forumTopicSubject}}

Jagten på korte støvler er igang og overvejer disse to mærker da de som nogle af de få fås i str 35.

Men jeg kender dem ikke så har nogle erfaringer med pasform, holdbarhed og komfort?

Da 35 ikke er alm lagervare ret mange steder er det desværre ikke bare lige at gå i den lokale ridebutik og prøve sig frem.


Kommentarer på:  Suedwind el mink horse støvler
  • #2   16. apr 2018 Ariat er smalle, der er ofte problemer med lynlåsen og så har jeg endnu til gode at finde nogen der kan skaffe mig en model med lynlås bagi i str. 35


  • #3   16. apr 2018 Datteren og jeg har minkhorse, mine med stål i næsen hendes uden. Jeg er super glad for dem, og synes de er gode at have på, normale i pasform (dem med stål dog lidt bredere snude).
    Det er de eneste støvler jeg har haft, hvor jeg kunne holde ud at gå længere (når vi skiftes til at ride i skoven og den anden går)


  • #4   16. apr 2018 Skal lynlåsen være bagi?
    Jeg har også en bred kort fod (str 35), jeg har et par Horka med lynlås i fronten som jeg er rigtig glad for.
    Ellers har ab en kort støvle også, eget mærke, som er brede.
    Jeg synes Suedwind bliver for smalle smiley


  • #5   16. apr 2018 Lynlåsen skal sidde bagi, da jeg har kunstig hofte og ikke kan bøje mig ned til min venstre fod på normal vis.



Kommentér på:
Suedwind el mink horse støvler

Annonce