{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

Vallak angriber hestegal hoppe {{forumTopicSubject}}

Er der nogle der har oplevet at en vallak ikke kan gå
på fold med en hestegal hoppe?
Jeg hentede i dag min 12 årige vallak og 20 årige hoppe ind fra fold og hun havde 15-20 store bidmærker og sår. Hun var hævet og meget øm.

De har gået på fold sammen længe. Det er ham der bestemmer og i vinters ødelagde han et par af hendes dækkener. Men i dag er helt sindsygt.

Hun er mega hestegal lige nu. Hun bliver ikke hvinsk eller på anden måde ændre adfærd. Hun "snakker" meget og sjatpisser selvfølgelig en del.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vallak angriber hestegal hoppe
  • #1   19. maj 2018 Det kan være at hun bliver for pågående for ham og han må afvise hendes tilnærmelser meget kraftigere end normalt.. Tindur har altid fået hopperne til at være meget interesseret i ham, men han har heldigvis ikke behøvet andet end at markere, småbide og jage de væk..
    Jeg ville dele folden op indtil hun ikke er så vild med ham længere.. smiley

    Mvh TT


  • #2   20. maj 2018 har prøvet det da mine stod opstaldet ud.
    det kostede en del skrammer på min dame. så jeg valgte at flytte dem igen.


  • #4   20. maj 2018 Lige det har jeg aldrig prøvet, men jeg har en kollega som har været ude for noget tilsvarende. Han fik hesten til noget massage, af en art, som angiveligt skulle have virket. Tror han bestilte det over www.hentpriser.dk, men jeg er ikke helt sikker.

Kommentér på:
Vallak angriber hestegal hoppe

Annonce