{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spore uden dorn
  • #2   22. maj 2018 De er til at opfylde kravet om sporer, men uden at bruge dem som sporer. Fx:
    Jeg rider ikke med sporer, men skulle jeg til stævne, så ville jeg bruge sporer uden dorn, fordi det er krav at ride med sporer til dressurstævner. Derfor vælger jeg en uden dorn, fordi det ikke er noget krav, at der er dorn på smiley


  • #3   22. maj 2018 De blev brugt den gang man måtte starte med sporer uden dorn i de klasser hvor sporer er et krav. Hvis man havde en hest der ikke kunne 'tåle' sporer..

    Mener ikke det er tilladt mere


  • #4   22. maj 2018 Sporer uden dorn er ikke tilladt længere smiley

  • #5   23. maj 2018 Altså hvorfor ikke? smiley det var da noget underligt noget.. Jeg forstår simpelthen ikke Drf sit behov for at bestemme det hele. Hvis ekvipagen kan ride programmet så er det da fuldstændig lige meget om de har sporer med/uden dorn. smiley

    Mvh TT


  • #6   23. maj 2018 TT Selv om jeg rider med spore til dagligt, betyder det jo ikke at jeg sidder og prikker til min hest konstant. Jeg bruger sporen som korrektion eller forstørkning af et signal.

    Hvis jeg ikke har bruge for nogle at delene, ja så undlader jeg bare at "prikke".

    Så derfor kan man bare starte stævne med spore, selv om man ikke har "brug" for dem.


Kommentér på:
Spore uden dorn

Annonce