{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.411 visninger | Oprettet:

Eva A
Eva A
Tilmeldt:
23. jul 2017
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 10

Læderbid fra horze - erfaring? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har dette bid og vil dele deres erfaring?

Ville allerhelst have det originale meroth læderbid men syntes at 850kr er mange penge hvis det ikke dur til min hest!
Faldt så over dette og tænkte at hvis det er okay var det lidt færre penge at smide væk hvis det ikke dur?
- så kan jeg jo købe det originale hvis det virker!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Læderbid fra horze - erfaring?
  • #1   18. jun 2018 Jeg har ikke selv nogle erfaringer med hverken det originale eller det fra horze, men jeg ville gætte på at det fra horze var i dårligere kvalitet... Men det er der sikkert andre der ved mere om smiley
    Der er også flere private der laver dem billigere end originalen (kan dog ikke lige huske hvem), men ellers kan du her købe det originale til 620 norske kr - ca 500dkk smiley
    http://www.freehorse.no/Produktliste%20bitt%20kandar%20Akademisk%20ridekunst.htm


  • Eva A
    Eva A Tilmeldt:
    jul 2017

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 10
    #2   18. jun 2018 Det er jo det jeg frygter smiley
    Vil gerne betale for det hvis det virker men syntes at det er lige dyrt nok hvis det ikke dur og man kan ikke lige komme af med det igen jo..
    Men tak for linket det var alligevel lige lidt billigere!

    Håber der er noget der ved om det fra horze er noget bras eller ej:)


  • #3   18. jun 2018 Jeg har lavet mit eget, og det fungerer helt fint. I materaler kostede der lige omkring 50 kr (havde alt værktøj i forvejen). Tror udemærket at Horze kan lave et til den pris der er udemærket smiley

  • Eva A
    Eva A Tilmeldt:
    jul 2017

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 10
    #4   18. jun 2018 Ej hvor fedt Maria!
    Har du billeder?
    Og tager du i mod bestillinger?


  • #5   18. jun 2018 Nej, gider ikke at lave for andre, det ville tage for lang tid smiley
    Vedhæftet et billede af mit - med en del småfejl der skulle rettes. Men min hest er ikke super glad for bidet, så gad ikke at lave en version 2 smiley


    profilbillede
  • #6   18. jun 2018 På billedet har mit allerede været i olie i første omgang. Derfor er det så mørkt smiley
    Det er lavet i helt lyst ufarvet læder smiley


  • Eva A
    Eva A Tilmeldt:
    jul 2017

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 10
    #7   18. jun 2018 Det er ellers flot! Kunne være jeg skulle begive mig ud i at lave et selv

  • #8   18. jun 2018 Tror næsten lige så godt du kan købe et fra Horze så smiley
    Værktøjet til læderarbejde er forholdvis dyrt. Man kan slippe lettere fra det ved at improvisere, men så bliver det færdige resultat ikke lige så flot smiley

    Så hvis det er den eneste ting du planlægger at ville lave... smiley


  • Eva A
    Eva A Tilmeldt:
    jul 2017

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 10
    #9   18. jun 2018 Når ja okay dem tænkte jeg ikke lige på!
    Jeg må bare tage en beslutning så jeg kan prøve og se om det dur!


  • #10   18. jun 2018 Janni klitgaarddesign herinde laver også læderbid og de er super lækre! prisen er vidst omkring 450 smiley

Kommentér på:
Læderbid fra horze - erfaring?

Annonce