{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.648 visninger | Oprettet:

Hvor fandt du din hest/pony henne? :) (Gode steder at søge sin nye hest) {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley

Jeg kom til at tænke på, at da jeg købte min gamle pony fandt jeg hende på heste-nettet.
Hvor fandt du din hest eller pony?

Og kender du nogle gode grupper på Facebook eller hjemmesider man kan finde sin nye hest eller pony? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor fandt du din hest/pony henne? :) (Gode steder at søge sin nye hest)
  • #1   18. jul 2018 Har i sin tid fundet mine på hestenettet, hestegalleri og dba. Har stadig et øje på salgsmarkedet efter måske en islænder nr 2, så har et øje på joras, hestegalleri, dba og g&g smiley

  • #2   18. jul 2018 Jeg fandt ham på Amhøj, et stutteri med islandske heste smiley De har både Fb og hjemmeside smiley

  • #4   18. jul 2018 Pinot Noir fandt jeg i DBA, men Caspian der henvendte avler sig til mig inde på hestenettet, fordi hun mente han lige var en hest for mig.

    I dag kigger jeg på facebook, DBA, guloggratis, Ridehesten og Everhorse.

    Mvh Charlotte


  • #6   18. jul 2018 Maja var på Gul og gratis
    Sally - Buster har vi fået af min gode ven Karina Andersen over fra Lolland
    Mille var her inde for 6.5 år siden
    Filur fik jeg fordi jeg spurte på anden hest som var på DBA
    Vh Annette


  • #7   18. jul 2018 Basse fandt jeg på HG, min gamle fjoller døde pludselig efter 1,5 døgns sygdom, også skulle jeg have en ny, og Basse var den eneste i Jylland som matchede mine ønsker. Og jeg kunne bare mærke han skulle være min.

    Klausen tilhørte vores nabo, og de havde ikke længere plads til ham, da de skulle flytte, så han blev placeret hos os, også måtte jeg gerne foder og passe ham. Efter er par år blev vi enige om at jeg bare købte ham.

    Aslan stod også hos naboen ( samme gård, som med Klausen, bare andre ejere). Naboen havde godt nok sagt han lige var noget for mig, nej jeg havde nok i Basse.

    Men så blev han udlånt til den lokale rideskole, hvor jeg kom til at håndtere ham. Jeg blev total forelsket, så efter 14 dage som elevhest, blev hans visit kort ændret til, upcoming dressurhest hos mig. En forventning han nu er år efter har indfriet mere end forventet. Jeg har da aldrig skolet så nem en hest som Aslan smiley

    Så naboen er det sted jeg køber heste smiley


  • #8   18. jul 2018 hestenettet og ellers hestehandler og at man kender en som kender en

  • #9   18. jul 2018 Begge mine heste er købt hos avler, som jeg kender smiley
    Men da jeg købte min nyeste kiggede jeg på mange forskellige, som jeg fandt på både joras og gennem salgsgrupper på facebook. Har også hjulpet nogle venner med at finde deres hest, hvor dem vi kiggede på også var fundet gennem joras samt facebook salgsgrupper - ham de endte med at købe, havde jeg fundet på joras.


  • #10   18. jul 2018 Nå ja hestehandler har jeg også handlet hos smiley hos bente eliasse. Begge mine veninder handlede hos Frederiksen i Skibby som desværre ik lever mere smiley

  • #11   18. jul 2018 Jeg har for første gang været på nettet for at finde hest. Jeg har lige købt ny, hende fandt jeg på Facebook. En tidligere hest er købt gennem hestehandler, og alle andre heste og ponyer er købt af folk jeg kender eller som kender nogen der kender..

  • #13   18. jul 2018 Min første hest fandt jeg via en annonce på heste-nettet.dk

    Da jeg skulle have ny, havde jeg meget specifikke krav og gennemtravlede diverse salgs sider uden at finde noget. Derfor begyndte jeg at kontakte avlere for at høre hvad de havde stående. Og til sidst fandt jeg en.

    Sidste år skulle jeg finde en afløser for min gamle og kiggede heste-nettet.dk, hestegalleri.dk, dba.dk, guloggratis.dk, ridehesten.com og flere facebook grupper. Dog uden at finde den rette, så jeg gik igang med at lave søgeannoncer og kontakte stutterier. Endte med en, som slet ikke var annonceret men stod et sted hvor de havde en anden til salg, som jeg kiggede på.



  • #14   18. jul 2018 Jeg fandt min på heste-nettet/dba. Men før det kiggede vi både: HG, everhorse, ridehesten, (dba og heste-nettet), guloggratis og facebook

    Hvad leder du efter? smiley


  • #15   18. jul 2018 Pølle har jeg kendt siden 96, og da ejer ville aflive hende, ville han lige gi mig muligheden.
    De 2 andre har min tidl. smed fundet.

    Jeg har selv kigget på de nævnte steder.


  • #16   18. jul 2018 Mine islændere fandt jeg på Joras og min Haflinger fandt jeg i en haflinger salgs gruppe på Facebook mener jeg smiley

  • #17   19. jul 2018 Jeg fandt min på den lokale rideskole, hvor jeg også selv gik dengang smiley Af hjemmesider er der jo bla. HG, ridehesten, ridr og heste-nettet.

  • #18   19. jul 2018 Den første så jeg for mange år siden på springbanen til et stævne - hun var den eneste der ikke var brun, sort eller skimmel, så hende måtte jeg bare eje. Efter flere hjem som konkurrencepony havnede hun hos min mors veninde, som skulle af med hende, knap 10 år efter jeg så hende første gang. Jeg købte hende selvfølgelig og fik en rigtig god veninde med i købet smiley
    Så har jeg vundet et føl i et væddemål, fra det sted jeg havde halvpart.
    De øvrige er jeg endt med fordi jeg kendte nogen som kendte nogen - og så er Bornholm altså ikke ret stor, når folk kender hinanden smiley

    Dunja er den eneste der skiller sig ud - hende har jeg nemlig købt ubeset på Sjælland, og så hende første gang da vognmanden læssede hende af i min indkørsel. Hun lød fantastisk da min veninde fortalte om hende, efter hun selv havde købt hest samme sted, og så kunne jeg ikke lade være smiley

    Så min konklusion må være at jeg finder dem mund til mund smiley


  • #19   19. jul 2018 Tindur fandt jeg på G&G smiley
    Rocky husker jeg ikke helt.. Men tror det var her inde.. smiley Han var lige blevet lagt op, og jeg havde egentlig fundet de heste jeg skulle kigge på, men tænkte at jeg da ville kigge en gang ekstra.. Og så var min lille stjerne der smiley

    Mvh TT


  • #20   19. jul 2018 Da jeg købte min første var det inden, der rigtig var kommet gang i, alt det med facebook. Der fandt jeg ham på en annonce herinde, men ellers kiggede jeg også på ridehesten, dba, og G&G. Men nu er der også kommet så mange salg grupper på facebook, så det ville helt klart også være et sted og se. Og ofte kan man få henvendelser fra folk, der endnu ikke har sat deres heste til salg endnu. smiley

  • #21   19. jul 2018 Min den første blev købt på på et hestemarked i Horsens. En 3 års vallak som lige var gjort ryttervant. Ham havde jeg i 10 år.

    Den næste var en 2 års DV plag, som jeg købet af en veninde, ham havde jeg i 5 år.
    Så kom der en 4 års vallak, købt hos Eliasen i Slangerup. Havde ham desværre kun i 2 år på grund af forkalkninger i ryggen.

    Næste i række kom fra en tidligere underviser, igen en 4 års vallak, Ham havde jeg i en 7-8 år inden at jeg var nød til at sige farvel pga hovsenebensforandringer i begge forben.

    Så kom min drømme hest, så perfekt på alle måde, helt igennem bare en skøn hest. En 3½ år gammel hoppe, købt via en venindes, veninde. Hende havde jeg 9 pragtfulde år med, inden at en dobbelt gaffelbåndskade satte en stopper for det hele.

    Via HN fandt jeg endnu en hest, denne gang en 4 år hoppe, hende havde jeg i 1½ år inden at jeg solgte hende – vi passede ikke sammen.

    Nu er vi så nået frem til min dejlige Dolce, som jeg har nu. Han stod hos min daværende træner, og var ifølge ham næsten perfekt til mig. Så som 10 års kom han hjem til mig og det har jeg ikke fortrudt et øjeblik. Ind til videre har jeg haft ham i 1½år, men jeg håber at der kommer mange endnu.

    Når jeg kigger efter hest, kigger jeg på Ridehesten, HN. Og så bruger jeg mit netværk.

    PS jeg skifter ikke hest tit, jeg er bare gammel smiley smiley smiley


  • #22   19. jul 2018 De 3 af mine er fundet på hestenettet, og den sidste på Ørbæk marked smiley

  • #23   19. jul 2018 Hestenettet.dk eller facebook grupper

  • #24   20. jul 2018 Jeg har fundet begge mine på heste-nettet smiley

  • #25   20. jul 2018 Jeg fandt min første (Dixie) og min anden (Pearl) på http://www.walkerswest.com/horsesale.htm
    Amber og Citrine har vi avlet selv.


  • #26   22. jul 2018 fandt Trolle på korskro marked i 2008 smiley nåede ikke at have ham tilsalg før han var solgt...

    sam var på mit arbejde, men han kom også på hestenettet smiley

    tequila som manglede part, var heller ikke nogle steder, hun stod også på mit arbejde smiley

    hestenettet, hestegalleri, everhorse er gode sider smiley facebook må ikke sælge dyr smiley


  • #27   22. jul 2018 Nudie - fandt jeg hos en hestehandler i viborg
    Chantell fandt jeg ved at hende der ejede ham lejede sin mark ud til mig, og jeg fik så Chantell
    Santos fandt jeg her inde, en kvinde henvendte sig da jeg solgte Nudie og ville bytte med sit føl smiley


Kommentér på:
Hvor fandt du din hest/pony henne? :) (Gode steder at søge sin nye hest)

Annonce