{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.323 visninger | Oprettet:

Woof Wear Muk gamacher {{forumTopicSubject}}

Heyyyy.
Nu nærmer vi os langsomt, mod vinteren aka muk perioden for de flestes vedkommen, så derfor ville jeg bruge andledningen til at spørge jer om;
- Hvad jeres erfaringer med Woof Wear Muk gamacher er og om de hjælper??

Fyrr løs med anbefalinger, gode som dårlige.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Woof Wear Muk gamacher
  • #1   8. sep 2018 Som jeg har læst det, så er Premiere Equines og Le Meiux gamaherne bedre.

    Der udover - hvis du har problemer med mug, så giv en zink kur - problemet ligger ofte der.


  • #2   8. sep 2018 hvis der er dybt mudder og hesten bliver våd under gør de meget mere skade end gavn smiley
    derudover kender jeg til hvis hest har fået tryg skader af dem
    og jeg skal ikke kunne sige om hun hade sat dem for stramt og det har været årsagen

    det eneste der hjælper på primo er at forebygge med ølgær og evt zink kur og lade vær med at pille for meget hverken med strigler eller salve og hvis skaden så er sket så få ham klippet så det kan få luft og zinksalve når huden er tør

    håber det gav bare lidt mening


  • #3   9. sep 2018 Jeg købte, dog pga. seneskade, dem fra Premiere Equine, som også skulle virke mod mudder. De var faktisk rigtig gode! Det var en lidt mudret fold i kanterne, ellers græsfold, så ingen meter dybt mudder dog, men oplevede faktisk heller aldrig, at min hest havde mudder oppe under dem. Max lige rundt i kanten nede for neden smiley Vi oplevede ingen problemer med trykninger.

    Dem du viser billede af, kender jeg desværre ikke.


Kommentér på:
Woof Wear Muk gamacher

Annonce