{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
285 visninger | Oprettet:

Lexa foder og tilskud, hvor? {{forumTopicSubject}}

Hej hg.
Jeg kom til at nærstudere mit ølgær, som er af mærket Lexa. Hestene er ellevilde med det, og tænkte at jeg lige ville tjekke deres andre produkter ud.

Jeg er så faldet over et foder, som jeg rigtig gerne vil have fingrene i.
Det er et struktur müesli foder, med en helt masse gode urter i.

Jeg har skrevet til Lexa og forhørt mig om danske forhandlere, eller forhandlere lige ved grænsen til Danmark, men de holder ferie, og så vidt jeg kan forstå på min foderforhandler, har de ikke fået produktet direkte igennem lexa, men de ville se om de kunne få kontakt.

Jeg bøvler lidt med min mobil, så kan ikke kopiere link til foderet. Men jeg synes bare at det lyder som et ''spændende'' foder.

Af urter er der: havalger, brændenælde, røllike, tang, andornkraut, padderok, kamillieblost, brøndkarse, hvidløg, salvie, centuary, rødkløver, kulsukkerblade,morgenfrue, mint, bukkehorn, cowslips, mælkebøtte, islandsk mos, citronmelisse, blæretang, gyldenris, rød solhat, anis, pebermynte, malurt, marsmellowrod, og følfod.

Udover urter er der, lidt valset byg, lucerne, lucernepiller, roepiller, hørfrøpiller, majskim, majsflager, gulerodskvas, æblekvas, hørfrøolie og rapsolie.

Vitaminer og mineraler, samt aminosyrer som hesten ikke selv kan danne som lysin og methionin mv.

Tildeling er 100g pr 100kg
Det koster ca 210 kr for 20 kg foder

Kommentarer på:  Lexa foder og tilskud, hvor?
Kommentér på:
Lexa foder og tilskud, hvor?