{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

Klip af hest {{forumTopicSubject}}

Mit spørgsmål lyder på, om mange hesteejere gerne vil betale for at få sin hest klippet?

Jeg har nemlig en masse klippegrej, fordi jeg professionelt klipper og fitter køer til dyrskuer, men dyrskuesæsonen er ovre for mig for i år...

Kan se, nogle opretter annoncer om klipning, så ville bare gerne lige vide, om det er noget der kunne være en kundegruppe til; for så kunne jeg måske få lidt forrentning af min investering i klippegrej smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klip af hest
  • #1   18. sep 2018 Nu klippe jeg selv min egen, men der er mange der gerne vil betale et rimeligt beløb for klipning.

    Grunden til at jeg begyndte at klippe selv, var at min daværende hest var meget urolig, når det var en anden der klippede. Så købte jeg min egen klipper, og så sparede jeg dyrlægen hver gang.


  • #2   18. sep 2018 Hvad ville du tage og hvor er du fra

  • #3   18. sep 2018 Ja, det ville jeg gerne. Jeg vil ikke selv investere i en klipper og er ikke super ferm til at klippe. Ind i mellem har jeg lånt eller lejet en klipper, men jeg vil helst betale for at få det gjort. På den måde slipper keg for bekymring om, om jeg kommer til at ødelægge klipperen - og samtidig bliver det bare væsentligt pænere, når det er en der er vant til det.
    Lige nu betaler jeg 150 kr. for en jagtklip på nabogården. Det er jeg svært tilfreds med - og ville også gerne betale lidt mere.


  • #4   18. sep 2018 Jeg plejer at betale en anden for at klippe min hest - så er jeg sikker på at det bliver pænt og lige smiley
    Så det tror jeg sagtens du ville kunne få penge for - sæsonen starter også op nu smiley
    Mener at jeg giver 250 for jagt klip + stribe på bagben. Hvad det så end hedder smiley


  • #5   18. sep 2018 Jeg er lidt til begge ting.
    Kan sagtens selv klippe, men det er ikke altid at lysten er til det.
    Har ikke noget problem med at skal betale for ydelsen, men jeg nægter at betale 5-600kr pr. gang. Hende jeg havde før blev klippet 2-3 gange om vinteren, og så kan det bedre betale sig at købe en klipper selv.

    Aner ikke hvor mange gange min nye skal klippes, men vil hellere lægge 2000kr ud til en klipper, end at han skal klippes af en anden 2, 3 eller 4 gange her til vinter.


  • #6   18. sep 2018 Der er et fint marked for at klippe heste for andre smiley
    På Fyn koster er fuldklip omkring 300 kr. Jeg gav 250 for fuldklip sidste år smiley


  • #7   18. sep 2018 Jeg har før betalt for det.. Vil gerne give ca 400 kr for det.. smiley

  • #8   18. sep 2018 Ja det vil jeg sige.
    Jeg er selv en af dem der tar ud og klipper, det går ok.
    Jeg har både faste kunder og der kommer nye til.
    Men det kræver self man ka gøre det ordentligt smiley


  • #9   18. sep 2018 Jeg har investeret i en klipper og gør det selv lidt i at klippe for andre. Jeg plejer at tage 150kr for jagtklipning og 300kr for fuldklipning uden ben. Det er på Fyn

  • #10   19. sep 2018 Okay, mange tak for jeres svar smiley

    Der er vist ingen tvivl om, at der er et marked for det, især når man kan levere et godt stykke arbejde til en fornuftig pris.

    Jeg tror jeg vil lægge mig i omegnen af 300 kr for et fuldklip og 150 kr for jagtklip, det lyder meget rimeligt. Jeg er lidt bedre betalt for et dyrskueklip af en ko, men det er også et noget større arbejde smiley


Kommentér på:
Klip af hest

Annonce