{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
400 visninger | Oprettet:

Ny i mounted games {{forumTopicSubject}}

Hej HG'ere.
Jeg vil rigtig gerne igang med at ride mounted games. Jeg er 19 år, bor i Nordjylland. Jeg har for nyligt købt min nye pony Rosie, som jeg meget gerne vil bruge til mounted games, på et lidt højere plan end hyggeridning der hjemme.
Jeg har prøvet det lidt for sjov på min tidligere pony, Molly - men aldrig sådan for alvor, med stævner og træninger etc. Så jeg har lige nogle spørgsmål, I måske kan svare på.

1. Er der nogle MGA ryttere og trænere i nordjylland?

2. Skal man være medlem af MGA Danmark? og hvordan gør jeg det? Jeg ved at der er noget information om det på følgende hjemmeside, men jeg er lige lidt i tvivl smiley http://www.mounted-games.dk/ny-i-mga.html

3. Har I nogle gode forslag til hvordan jeg skal træne her i starten - både mig selv og ponyen? Jeg er en erfaren rytter, men er ny inden for denne type af ridesporten.

4. Findes der en oversigt over de forskellige discipliner?

5. Udstyr? Vi har lidt games udstyr der hvor jeg har min pony opstaldet nu, men kan man lave noget af det selv??

6. Hvad anbefaler I af ridetøj, hjelme, sko/ støvler etc. til mounted games - er nogle mærker bedre end andre? smiley

Jeg tror, at det var det hele, jeg håber, at I kan og vil hjælpe mig smiley
På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny i mounted games
Kommentér på:
Ny i mounted games

Annonce