{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vitamin pulver til folden
  • #1   24. sep 2018 Salvimin plejer at være god, du kan både få den i pulverform og i balje

  • #2   24. sep 2018 Jeg stemmer i med Salvimin.

    file:///C:/Users/AZC/Downloads/253357_da_147985_933972_pdf01.pdf


  • #3   24. sep 2018 Tak Maria, ved du cirka hvor hurtigt en pose af det bliver brugt op, til fx en stor pony og en lille hest?

  • #4   24. sep 2018 Det er meget forskelligt, da hestene selv afstemmer deres behov.
    Til at starte med vil de nok tage noget ekstra, men så afstemmer de og tager efter behov.
    Jeg bruger det ikke selv, men kender flere der gør og ovenstående er hvad de oplever.


  • #5   24. sep 2018 De æder ikke så meget af det. Jeg havde det til at stå i en spand på folden her i sommer. Så det tog dem to måneder at komme igennem den sæk på 15 kg... Det er en pony og en stor hest.

    De får noget andet nu de er på stald. Så får de sammen med foderet. Det fungerer bedre, for jeg synes ikke de æder ikke nok af det på egen hånd.


  • #6   24. sep 2018 Jeg vil bare gøre dig opmærksom på at desværre er det ikke alle heste der formår at regulere indtaget selv.. Også over spiser de smiley så hvis du vælger denne type tildeling, så sørg for at der ikke bliver spist alt for meget.. smiley har nemlig selv oplevet at der blev overspist.. Der står udfordings mængde på sækken, så du kunne evt smide i for en uge, tjekke op på, at der var noget i hver dag, og sådan holde øje med at der ikke bliver overspist.. Men igen.. Man har jo ikke kontrol over om den ene spiser det hele, og den anden nærmest intet får.. smiley

    Mvh TT


  • #7   24. sep 2018 Sidste år oppe på rideskolen havde vi en pony som åd en hel vitaminbalje på få dage. - så er vi der ude hvor det er knab så sundt.

Kommentér på:
Vitamin pulver til folden

Annonce