{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

(HG) Er der overhovedet liv i grupperne? {{forumTopicSubject}}

Jeg har i en del år været medlem af nogen forskellige grupper herinde, alt fra dressur til horsemanship osv og på daværende tidspunkt var de meget aktive for nogle år tilbage.
Da jeg så begyndte at ride islænder, så meldte jeg mig i nogen grupper dér også, men de er heller ik aktive.
Er det bare blevet dødt herinde eller hvad? Måske bare mig der oplever der sådan eller er medlem i de forkerte grupper smiley
Hvor er folk blevet af..
Er der nogen god måde at få liv i de grupper igen?
Savner nok lidt det fællesskab som har været her smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  (HG) Er der overhovedet liv i grupperne?
  • #1   6. okt 2018 HG er bare blevet utrolig dødt... Det er helt utroligt...
    FB har taget en del mere over virker det som om. smiley


  • #2   6. okt 2018 Nej det er intet liv i grupperne.. Jeg laver et indlæg en gang imellem, men der er ikke mange svar der kommer... smiley

    Mvh TT


  • #3   6. okt 2018 Det er blevet virkeligt dødt her på HG... smiley
    Jeg husker dengang, hvor der var fototimes 20 gange om dagen, haha smiley
    Hvis man laver et indlæg nu her, er man heldig hvis man får mere end 2 svar...
    Jeg tror det er pga. alle de nye tiltag her på HG, at det er blevet mere dødt smiley


  • #4   6. okt 2018 Jeg synes det sørgeligt at der er så dødt herinde smiley jeg tror også det har noget med den måde, HG sat op på. Her tænker jeg de nye der kommer til, tror jeg ik man lægger mærke til bjælken i højre side, at det giver flere muligheder for at se flere ting, som fotoalbum, video, grupper osv.
    HG kunne jo godt flytte links og stamtavle ud til højre og bytte plads med nogen af de andre ting som man kan foretage sig herinde


    profilbillede
  • #5   6. okt 2018 Jeg synes specielt det er ærgerligt at vi har fået ''bloggere'' herinde, som kun reklamere med at man kan låne penge smiley

  • #6   6. okt 2018 Jeg anede ikke en gang der var grupper herinde smiley

    Og enige bloggerne er da total skod - det var vel ikke det som var meningen, at det skulle være reklame.

    Mvh Charlotte


  • #7   6. okt 2018 Charlotte - næ det var ikke meningen at bloggerne skulle være en reklamesøjle som det er nu. Det er desværre ødelagt smiley
    Nå men så ved du nu, at der er grupper herinde smiley men desværre ik så aktive som de var engang


  • #8   6. okt 2018 Ja HG (samt resten af gallerierne) er bare generelt døde, for nogle år siden var der enormt meget gang i den og der var en masse aktivitet i forum.
    Jeg husker selv herinde at der var noget der blev kaldt "natemner" hvor an masse brugere bare hyggede sig og snakkede i forum, men da de blev forbudt pga. klager så begyndte siden også lige så stille at dø.


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #9   6. okt 2018 hg handler mere om folks privat liv end om heste...

    og drt er klart at siden uddør, når man ikke kan debatere mere, uden at folk bliver tøsefornærmede og tager alt så helveds personligt smiley


  • #10   6. okt 2018 Hele blog-delen ned at folk skulle udvælges var idiotisk - lad da alle skrive blogindlæg, så kan man jo selv vælge hvem og hvad man vil læse smiley
    Men ja, meget dødt herinde smiley


  • #11   6. okt 2018 Nææ, grupperne er vist helt uddøde. Jeg ledte også for nyligt efter en gruppe (en kæmpe stor gruppe om mere personlige ting) som jeg for mange år siden var medlem af, men kunne ikke engang finde den smiley
    Den eneste gruppe jeg ved stadig er aktiv, endda meget aktiv, er Howrse gruppen ??


  • #12   6. okt 2018 Ja det er sandt, utroligt nok er den meget aktiv. Tror hvis man skal ha gang i de grupper igen så er HG nok nødt til at gøre alle opmærksom på at de er der og hvad de kan bruges til. smiley

  • #13   6. okt 2018 Jeg tror ikke at gruppeaktivitet hjælper....problemet er at der helt generelt sker meget lidt på HG - også i forum. Deler man den smule aktivitet der trods alt er op på grupper, bliver forum endnu mere dødt og flere brugere falder fra. Personligt tror jeg at det svarer til at være 6 mand til en fest og så beslutte at holde den i 4 forskellige rum - alle keder sig mere eller mindre alene og finder en anden fest. Hvis alle samlede sig i forum kunne vi måske få lidt gang i det igen, så der kunne være brugere nok til at benytte grupperne igen smiley

  • #14   6. okt 2018 Vel jeg forsøger at lave liv begge steder smiley
    Hønsemusen - kig forbi mine grupper, tror måske den er der smiley

    Mvh TT


  • #15   7. okt 2018 Jeg har en pæn del af grupperne, og var før i tiden og meget aktiv i grupperne, men efter HG blev lavet om første gang, er det meget lidt jeg har været på.
    Jeg kan se, at siden d. 16. maj, har der været 4 nye gruppeemner.

    sjovt nok er hundegalleri stadig meget aktivt, og tror meget at det ligger i sammenholdet derinde. Alle kender alle, så det er lidt mere ved. Men sådan var det jo også her engang.

    Jeg synes også godt at links og stamtavle kunne blive flyttet ud, og så at grupper kommer op - Man ser dem jo slet ikke. Og stamtavlerne er alligevel kun til nytte for nogen af brugerne, og ikke alle.


  • #16   7. okt 2018 altså ud af alle de grupper jeg er medlem af, er kun en "i live" og den er satme også aktiv XD

Kommentér på:
(HG) Er der overhovedet liv i grupperne?

Annonce