{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Klipper - erfaringer! {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

Jeg overvejer at investere i en hesteklipper (før i tiden har jeg lånt af andre, eller fået andre til at klippe).
Jeg overvejer en Lister Star eller en Lister Legend - kender I dem? Eller er der andre, som er meget bedre?

Som udgangspunkt søger jeg en kraftig klipper til kroppen, men overvejer også at købe en mindre til klipning af ben.

Mvh
Mathilde og Tut smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klipper - erfaringer!
  • #1   12. okt 2018 De ser umiddelbart fine ud, de klippere du har fundet. Prisen er meget fornuftig, men det er heller ikke en stærk maskine du får.

    Jeg klipper med den jeg har linket til nedenfor. Når jeg klipper sorte køer, klipper jeg med den på hele kroppen, for at få så tæt en klipning som muligt. Den er nem at skifte kamme på, når jeg skifter mellem 15 til kroppen, 10 på benene og 50 på yveret. Det sidste er ligemeget på heste smiley

    Det er i hvert fald en stærk klipper, den har klippet mange køer til shows, og mine heste. Man skal bare sørge for hesten er hel ren (vasket og børstet med sæbe) ved klip, ellers pakker hårene sig under kammene, pga fedt og sandkorn, og så er det man får de der grimme streger.

    https://www.vikshop.dk/dyrskue/klippemaskiner_m/tilbeh%C3%B8r/klippemaskiner/mellem_klippemaskine_(m/ledning)

    Jeg har også en anden klipper af et gammelt fabrikat. Den er noget stærkere, og bliver ikke så nem varm, når der skal tages nogle store træk på de lyse køer. De har et lidt andet hårlag. Men jeg foretrækker den lille klipper, den vejer ingenting og kan næsten ikke høres smiley
    (Og så er den billig)


  • #2   12. okt 2018 Kontakt Enghavens sliberi, hun er SUPER til at vejlede! Hun har både hjemmeside og facebook.

Kommentér på:
Klipper - erfaringer!

Annonce