{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
787 visninger | Oprettet:

GHOST sadel {{forumTopicSubject}}

Jeg går og overvejer at købe en ghost sadel til min fjordhest. Jeg har specielt kigget på GHOST Quevis modellen. Noge, som har erfaringer med denne model? hvordan er den at ride i? er de korte sadel klapper irriterende?

Jeg kommer til at bruge den til tur, lidt dressur og måske små spring.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GHOST sadel
  • #1   17. okt 2018 Prøvede den en enkelt gang, inden jeg købte en Firenze, men lagde stort set ikke mærke til er var kortere smiley

  • #2   18. okt 2018 Jeg har en Quility (også en af dem med korte). Jeg har ikke haft den så længe og dermed kun redet med den ca. 10 gange. Men jeg sidder rigtig godt. Jeg har aldrig kunne ride i fx barefoot uden at få ondt i hofter i knæ, men Ghost er dejlig smal i sædet i forhold til ?? Jeg var bekymret for, om mine lange ridestøvler stødte på de små klapper, men det gør de ikke. Jeg synes man får god kontakt ved benene fordi der ikke er en sadelklap i vejen ?? I starten havde jeg lidt svært ved letridning fordi sadlen suger en lidt ned i den, men det handlede bare om øvelse og den rigtige bøjlelængde. Hvis du vil springe skal du ikke gå efter en som min (fordi knæpuderne er lodrette) men efter en Quevis som du selv skriver ?? I starten sidder man lidt højt, sådan ovenpå hesten, men den falder hurtigt lidt ned, satser stadig på at min skal rides mere til førend jeg føler den helt tætte kontakt.

Kommentér på:
GHOST sadel

Annonce