{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hestemanger
  • #1   18. okt 2018 Det er vidst lidt som at vinde i Lotto at finde en praktikplads - og endnu mere at vinde i lotto at finde nogen der vil ansætte en bagefter.

    Da det er en del billigere at have ufaglærte gående til mindre løn.


  • #2   18. okt 2018 Det er super svært at finde en elevplads herhjemme. Der er større chance for at finde en i udlandet.
    Der er meget få steder i Danmark som er godkendt til at have elever, og derfor bør man være villig til at ville flytte efter det, hvis man vil uddannelsen.


  • #3   18. okt 2018 Umuligt at finde plads hvis du ikke er villig til at rive teltplykkerne op.

    (Taler af erfaring ) smiley


  • #4   18. okt 2018 Jeg stiller i og hyler med koret.

    Tal lige med en vejleder om, hvor mange / få, der kan finde en læreplads.

    Derefter kan du tage stilling.
    Hvad med landmand eller veterinær sygeplejerske?


  • #5   19. okt 2018 Det er meget svært som hestemanager..
    Der er næsten ingen godkendte pladser, og lønnen for eleven er meget høj for de fleste mestre, da de ikke får støtte mere (altså en sum penge om året for at have elever), så er der mange steder der har valgt elever fra. Det er meget billigere at ansætte unge som holder et sabbat år.

    Jeg har været en af de heldige, som fik tilbudt at blive og arbejde, da jeg blev udlært. Men kender mange andre, der aldrig blev færdige med uddannelsen, måtte opgive eller mangler job efterfølgende desværre.

    Det bedste bud er udlandet, hvis det er noget du virkelig gerne vil videre med.


Kommentér på:
Hestemanger

Annonce