{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  salg af sadel
  • #1   11. nov 2018 Jeg har fået solgt mine på dba og G&G smiley

  • #2   11. nov 2018 jeg har haft solgt igennem facebook og Hestegalleri og DBA smiley

  • #3   11. nov 2018 jeg tror de fleste der er på udkig bruger FB, HG og dba.
    jeg ved ikke lige hvor godt salg der er i de gamle der. vi har lært meget om sadeltilpasning over de sidste år jo.

    men det meste bør kunne sælges rimelig hurtigt hvis prisen er sat rigtigt smiley


  • #4   11. nov 2018 Jeg har solgt en del her på det sidste - da vi ikke kunne finde noget, der passede på trods af 3 sadelkyndige ude. Jeg solgte min Prestige Lucky på under en måned og min Frank Baines Omni på 7 dage. Har solgt en Lucky for 1 års tid siden samt en Prestige Modena, og de lå heller ikke på nettet mere end en måneds tid.

    HUSK dog, det afhænger meget af, hvad der er in / hvad det er for en sadel, man har... nogle er bare meget mere omsættelige end andre smiley

    Jeg ligger altid annoncer op på ridehesten, dba, guloggratis, hestegalleri, heste-nettet og facebook i så mange grupper som overhovedet muligt - har solgt 2-3 på facebook. Plejer at skrive OK kort tekst på facebook, men så henvise til annoncen på dba eller et fotoalbum herinde. Billeder er for mig rigtig vigtige, så jeg tager altid masser af billeder, hvor sadlen ser lækker ud smiley Vil påpege, at man absolut heller ikke skal undervurdere ridehesten.com - der er altså rigtig mange, der kigger sadler derinde (mig selv inklusiv, har købt 2 sadler derigennem).

    Held og lykke med det smiley


  • #5   11. nov 2018 Hvilken sadel er det og hvad tænker du af pris, hvis jeg må spørge? ??

Kommentér på:
salg af sadel

Annonce